ING organiseert WK-voorbeschouwing in een Google Hangout
29-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4518 | Tags:

ING organiseert aanstaande zaterdag, in aanloop naar het WK voetbal, een voorbeschouwing in een Google Hangout on Air. Deze Hangout zal plaatsvinden op 31 mei en starten om 18.00 uur. Live vanuit de Kuip, voorafgaand aan de uitzwaaiwedstrijd van Oranje tegen Ghana. Pierre van Hooijdonk, Viggo Waas en Barbara Barend zullen hun voorbeschouwing op het WK delen met Nederland en antwoord gaan geven op de vraag wat het volgens hen zal gaan worden. Zij zullen met Nederland in gesprek gaan en vragen beantwoorden in een Google Hangout. De Hangout wordt georganiseerd door ING, hoofdsponsor van de KNVB.

 

Wat is de visie van Pierre van Hooijdonk op het WK? Wat voorspelt Barbara Barend voor
Spanje - Nederland? En welke gouden tip geeft Viggo Waas voor het invullen van de WK-pool? Deze en andere onderwerpen komen ongetwijfeld ter sprake tijdens de Hangout waarbij zij live in gesprek gaan met 11 voetbalfans.

 

In een Google Hangout on Air geven de drie voetbalexperts in een online videogesprek antwoord op de vragen van de deelnemers. Barend, van Hooijdonk en Waas zullen dit vanuit de Kuip in Rotterdam doen, de deelnemers kunnen vanuit huis meepraten vanaf hun laptop of computer. Voor degenen die niet rechtstreeks deelnemen in het gesprek is de Hangout uiteraard ook live te volgen via het Youtube-kanaal van de ING en via #INGWKhangout.

 

Er zijn 11 plekken beschikbaar om mee te praten in de Hangout. Aanmelden en meer informatie is te vinden via deze link.

 

ING gaat Nederland oproepen om op www.watgaathetworden.nl voorspellingen voor de wedstrijden van het WK te doen. Deelnemers kunnen alle wedstrijden voorspellen maar ook alleen de losse wedstrijden, bijvoorbeeld van Oranje. In beide gevallen zijn er mooie prijzen te winnen. Iedereen kan meedoen. Individueel of met vrienden, familie, collega’s of met de sportvereniging in een aparte subpool. Op basis van deze voorspellingen zal ING vlak voor een groot aantal wedstrijden het antwoord op de vraag ‘Wat gaat het worden?’ teruggeven aan Nederland.

 

ING is als hoofdsponsor betrokken bij het Nederlands elftal en wil de liefde voor voetbal delen met heel Nederland om daarmee het Oranjegevoel tot nog grotere hoogten te laten stijgen. www.watgaathetworden.nl vormt het hart van de campagne maar daarnaast zullen de komende weken bij een groot aantal ING-kantoren in het land ‘Oranjepleinen’ georganiseerd worden. En daarnaast organiseert ING ook een Google Hangout waarin experts met Nederland in gesprek gaan over het WK en de vraag ‘wat gaat het worden?’.

 

www.watgaathetworden.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie