Interxion kiest L&DJ PR voor PR en communicatie
20-02-2014 12:12:10 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6500 | Tags:

Het Nederlandse Interxion leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, brengt zijn PR-activiteiten onder bij L&DJ PR

 

Amsterdam is op dit moment binnen Europa één van de snelst groeiende locaties voor datacenters. De regio heeft met knooppunt AMS-IX (Amsterdam Internet Exchange) al een toppositie op het gebied van internetverkeer. Uit onderzoek  blijkt dat de komende jaren een sterke vraag wordt verwacht naar colocatie-ruimte. Het in 1998 opgerichte en Nederlandse bedrijf Interxion staat aan de wieg van deze ontwikkelingen, behoort tot de Top 500 bedrijven van Nederland (bron: Elsevier) en is succesvol uitgegroeid tot de leidende Europese aanbieder van cloud- en carrier-neutrale datacenters.

 

‘Door L&DJ PR in de arm te nemen, zetten we een volgende stap in het vergroten van onze zichtbaarheid en het verstevigen van onze reputatie’, zegt Michael van den Assem, Algemeen Directeur Interxion Nederland. ‘Dit willen we doen met de inzet van strategische pr en content marketing. Vanwege hun achtergrond en track record in de ICT-branche, hebben we gekozen voor samenwerking met L&DJ.’

 

Peter Keijzer, Directeur L&DJ: ‘Interxion is een belangrijke schakel in de Nederlandse digitale mainport. Wij zijn dan ook blij met Interxion als nieuwe klant van ons bureau. Met onze geïntegreerde aanpak waarin mediarelaties, content creatie, social media en lead-to-revenue programma’s centraal staan, maken we het verschil in een veranderend medialandschap. Dit doen we met onderscheidende content. Die content wordt vervolgens gedeeld om naamsbekendheid en het juiste imago met impact op leads en conversie te genereren.’

 

Over Interxion

Interxion, een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit 34 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 500 connectiviteitsproviders en 19 Internet exchanges bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

 

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 7 datacenters in de regio Amsterdam en 1 in Hilversum Media Park. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie. 

 

Over L&DJ

Het pr-bureau L&DJ PR helpt organisaties zich in de markt te positioneren met een onderscheidende propositie. Het bureau zag in 1987 het levenslicht en heeft sindsdien expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing in de ICT- en technologiebranche. Daarnaast heeft het bureau een sterke focus op innovatie en duurzaamheid. Het uitgebreide medianetwerk in de Benelux wordt gebruikt voor het genereren van de juiste publiciteit voor zijn klanten. L&DJ PR werkt onder andere voor Mendix, Red Hat, Infor, MicroStrategy, COOLProfs en Plantronics en is sponsor van Deloitte Technology Fast50, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam.

 

www.l-dj.nl

www.interxion.nl 

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam