Inventum optimaliseert verkoop en service met Salesforce
27-08-2014 12:48:49 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3020 | Tags:

Inventum, ontwikkelaar en producent van warmwaterapparatuur, heeft gekozen voor de oplossingen van salesforce.com om de verkoop- en serviceprocessen te optimaliseren. Met de inzet van Salesforce Sales Cloud komt een eind aan het interne gebruik van losstaande spreadsheets voor het beheer en de aansturing van klantcontacten. Daarnaast wil Inventum met behulp van Salesforce komen tot een sluitend 360-gradenbeeld van de klant om deze zo beter van dienst te kunnen zijn.

 

Binnen de verkoopafdeling wordt Salesforce vooral ingezet voor het stroomlijnen van het verkoopproces en het managen van de pijplijn en de leads. De serviceafdeling van Inventum gebruikt het systeem om klantcontacten, -vragen en eventuele issues af te handelen.

 

Inventum koos Salesforce onder meer vanwege de nauwe integratie van de sales en services-functionaliteit, de breedte van het aanbod en de bij salesforce.com aanwezige kennis.

 

Inventum ontwikkelt en produceert in eigen huis warmwaterapparatuur voor toepassingen in de woning- en utiliteitsbouw, zoals boilers en ventilatiewarmtepompen. De producten van Inventum voldoen aan de hoogste kwaliteit- en veiligheidseisen. Innovatie in combinatie met kwaliteit en flexibiliteit maken Inventum een unieke speler in de warmwaterbranche. Inventum is niet alleen veilig en vertrouwd, maar ook betrokken en gedreven.

www.inventum.com

www.salesforce.com/nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie