IPG Mediabrands Netherlands start eigen Out-Of-Home divisie: Rapport
26-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4218 | Tags:

 

IPG Mediabrands Netherlands, holding company van de mediabureaus UM, Initiative en BPN, start per 1 maart 2014 haar eigen Out-Of-Home (OOH) divisie genaamd Rapport Netherlands. Rapport is een plannings en buyingunit gespecialiseerd in OOH en digital OOH. In navolging van Amerika, Engeland en India wordt Rapport nu ook in Nederland gelanceerd.

 

Rapport, onderdeel van Magna Global, zal in Nederland worden aangestuurd door Aschwin de Bruijn (Head of Rapport). Naast Aschwin zal Hein Asser (Contract Director Rapport) een belangrijke rol vervullen op het gebied van inkoop. Planning en tooling wordt verzorgt door een 6-tal planners, nauw bijgestaan door de afdeling Marketing Sciences ten behoeve van data-modelling. Een van de tools die Rapport Netherlands in nauwe samenwerking met Marketing Sciences en Magna Global heeft ontwikkeld op het gebied van geo-marketing, is genaamd Optimatch.

 

Onno Seelen, Managing Director Magna Global: "Met de lancering van Rapport zijn we in staat onze klanten een nog betere service te verlenen op het gebied van OOH advisering. Meer impact, meer efficiency en nog meer aandacht voor dit specifieke medium! Met de benoeming van Aschwin tot Head of Rapport dragen we zorg voor een stevige basis van OOH zowel binnen als buiten de organisatie. De juiste man op de juiste plek.”

 

Aschwin de Bruijn, Head of Rapport: “Met de lancering van Rapport maken we zowel qua planning als buying een belangrijke professionaliseringsslag. OOH advertising krijgt hiermee binnen IPG Mediabrands een nog grotere focus en de aandacht die het verdient. Zeker de digitalisering van OOH heeft mijn interesse en biedt volop nieuwe kansen voor adverteerders. Ik kijk ernaar uit om met een aantal zeer toegewijde collega’s Rapport in de markt te zetten en een eigen gezicht te geven”.

 

www.mediabrandsww.com

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam