Jaap Favier schrijft boek KwaliTijd: De echte waarde van social media voor het eerst meetbaar
17-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5038 | Tags:

Het zojuist verschenen boek KwaliTijd van Jaap Favier laat zien hoe het invoeren van de juiste sociale rol de return on investment van marketing, public relations en customer services kan verviervoudigen. Jaap Favier ontwikkelde een interactief ROI Model waarmee wereldwijd inmiddels 500 bedrijven hun financiele prestaties aantoonbaar verbeteren. 

 

KwaliTijd gaat over het meest waardevolle dat wij mensen hebben: de tijd die wij doorbrengen met vrienden en familie. Tijdens deze quality time spelen merken allerlei belangrijke sociale rollen, in het algemeen via logo’s en positionering en online via sociale media. Het boek geeft aan leiders in deze disciplines een praktische handleiding hoe zij de sociale rol van hun merk kunnen sturen.

 

Jaap Favier: ‘Sociale marketing biedt één tot vier keer zo hoge conversie en klantloyaliteit als traditionele marketing. Van KwaliTijd leren marketeers hoe ze deze hoge rendementen kunnen halen.’

 

‘Jaap biedt een gepassioneerde, inzichtelijke en broodnodige uitleg hoe organisaties werkelijk commercieel kunnen profiteren van social media, en waarom.’ – Sebastiaan Vaessen (Principal Bain@Company). 

 

Meer informatie en bestellen:  KwaliTijd (ISBN 9789491560316) is te bestellen via www.adfogroep.nl/shop. Prijs € 32,- (incl. BTW). 

 

Adfo Groep is onderdeel van Sijthoff Media Groep. 

 

www.adfogroep.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie