Joyce Bollen Client Director BVH
26-03-2014 11:47:34 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3898 | Tags:

Joyce Bollen is als nieuwe Client Director aangetrokken door BVH in Rotterdam. Ze wordt tevens lid van het managementeam bij het bureau. Bollen startte ooit in de reclamewereld maar heeft de laatste 9 jaar aan klantenzijde gewerkt bij respectievelijk ANWB, Bijenkorf, Vodafone en De Hartstichting.

 

Bollen: “Het voelt als thuiskomen. Vanuit de Willem de Koning academie startte ik als copywriter bij een reclamebureau. Nu strijk ik dus weer neer in de reclamewereld. De ervaring die ik aan klantenzijde heb opgedaan en waar ik veel met bureau’s samenwerkte, kan ik in deze functie goed inzetten. Bijvoorbeeld door het verstevigen van het geluid van de klant binnen BVH.”

 

Over BVH Identity Driven Adverstising

BVH maakt campagnes waar commitment in zit. Campagnes die sturend zijn in plaats van volgend. Die duurzaam waarde toevoegen, omdat ze naadloos aansluiten op de overtuigingen van de club die erachter zit. Die daardoor richting geven. Campagnes zoals ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’ (winnaar SAN Accent 2013) voor Klaverblad Verzekeringen, of ‘De Zekerheid dat als het nodig is er Zorg is’ voor Zorg en Zekerheid of ‘Do not frighten President Putin’ voor Amnesty International.

 

www.bvh.nl