JWT Amsterdam ontwikkelt mulitmediale campagne UPC
23-07-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5297 | Tags:
 
 
JWT Amsterdam heeft voor de nieuwe dienst van UPC een multimediale campagne ontwikkeld: TVC, radio, online, OOH en DM. Vanaf nu kun je alleen bij UPC voortaan overal live televisie kijken. Zowel binnenshuis als buitenshuis, op je smartphone, tablet of laptop. Gewoon via 3G en via 4G.
 
 
Ter introductie van de nieuwe dienst van UPC, ontwikkelde JWT Amsterdam een multmediale campagne met de TVC met Johnny de Mol in de hoofdrol. Afgelopen vrijdag werd de TVC voor het eerst uitgezonden.
 
 
In de veertig seconden durende commercial zien we Johnny die binnenshuis op de bank TV zit te kijken. Hij kijkt naar een optreden van Queen. Terwijl we luisteren naar Don’t Stop Me Now van Queen is Johnny niet te stoppen. Hij gaat letterlijk van binnen naar buiten terwijl hij TV kijkt op smartphone, tablet of laptop.