Kega werkt voor vanHaren Schoenen
05-03-2014 15:50:13 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3853 | Tags:

vanHaren heeft een creatieve pitch uitgeschreven voor reclamebureaus. De selectieprocedure bestond uit meerdere fasen; de eindbeslissing viel medio februari. De keuze is gevallen op retailbureau Kega uit Sassenheim.

 

Verantwoordelijk voor de pitch aan de zijde van vanHaren was Michelle Hendricx, marketingmanager bij vanHaren. Michelle Hendricx geeft aan: "Met de
veranderende behoeften van de klant verandert ook het retail-landschap en daar
willen wij snel op in spelen. We houden dit nauwlettend in de gaten en daarom was het niet onverstandig de huidige communicatiestrategie te bekijken en scherp te stellen."

 

De selectieprocedure bestond uit meerdere fasen. Na de preselectie zijn vier
bureaus geselecteerd om deel te nemen. Het bestaande bureau IVC uit Waalwijk
nam ook deel aan de selectieprocedure. Het bureau Conclusion Communication
Architects ondersteunde vanHaren gedurende het gehele proces. Uiteindelijk was
het Kega die overtuigde door haar nieuwe en frisse ideeën, passend bij het
succesvolle schoenenmerk vanHaren. Vanaf medio 2014 zal Kega het stokje
overnemen van reclamebureau IVC.

 

www.vanharen.nl

www.kega.nl 

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!