Laurha Damen en Vivian Sneep naar Het PR Bureau
30-06-2014 11:06:32 | Door: Nico Scherphuis | hits: 9592 | Tags:

Laurha Damen (25) en Vivian Sneep (29) versterken sinds kort het team van Het PR Bureau. Damen zet sinds april haar marketing en organisatietalent in als PR adviseur. Zij is op diverse accounts werkzaam en is betrokken bij de uitvoering van campagnes. Met Sneep is Het PR Bureau sinds mei een creatief rijker. Collega’s en klanten kloppen bij haar aan voor haar creatieve visie en vlotte schrijfstijl.

 

Laurha Damen

Damen heeft haar studie Communicatiemanagement aan de Hogeschool van Utrecht afgerond in het Spaanse Valencia. Daarna heeft ze werkervaring opgedaan als marketing medewerker bij First Day of Spring, Vanaf april is ze werkzaam bij Het PR Bureau en werkt ze onder meer voor AXE, Fernandes en SCA.

 

Vivian Sneep

Na het afronden van haar master Fashion Strategy aan ArtEZ Hogeschool voor de kunsten is Sneep gestart in de reclamewereld. Bij verschillende bureaus heeft zij gewerkt als copywriter, creatief  en (social media) strateeg.. Bij Het PR Bureau werkt ze onder andere voor SCA, Libresse en Interbank. Naast haar werkzaamheden voor Het PR Bureau heeft ze een one-item-webshop en een blog (ViefLaVie.com) over literatuur en mode.

 

Over Het PR Bureau

Het PR Bureau is in 2005 opgericht en staat onder leiding van Marnix Geus, Jacqueline Bosselaar en Frits Hendrikx. Specialisaties zijn Marketing, Corporate en Crisis PR. Het bureau houdt zich bezig met onder meer merkcampagnes, categoriecampagnes, productintroducties, copy, brand experience events, woordvoering en issue & crisis campagnes. In 2008 startten de oprichters een tweede bureau, PR STUNT genaamd. Daarnaast hebben zij in 2012 ViaHenri opgericht: een stichting voor en door influencers waar vanuit Het PR Bureau onder meer events organiseert en een blog onderhoudt. In 2013 startte Het PR Bureau biko, een management agency voor invloedrijke verhalenvertellers.

 

BLYDE is onlangs opgericht met als doel enkele concurrerende merken te kunnen bedienen. Sinds de oprichting in 2005 is het bureau gegroeid naar een team van ruim 35 vaste PR-professionals. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: AXE, Bacardi, Etos, Havenbedrijf Rotterdam, ID&T, Roland Berger Strategy Consultants en Spotify.

 

 

 www.hetprbureau.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie