LEWIS PR verzorgt PR voor Bridgestone in Benelux
28-05-2014 14:20:03 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4754 | Tags:

LEWIS PR ondersteunt vanaf heden de PR van Bridgestone in Nederland. Eerder al ging de bandenproducent met het Belgische team van het bureau in zee. Hiermee wordt de PR voor de hele Benelux nu door LEWIS verzorgd. LEWIS richt zich in de PR-campagne op de merkzichtbaarheid van Bridgestone in zowel vak- als consumentenmedia.

 

Bridgestone is de grootste rubber- en bandenproducent ter wereld; één op de vijf voertuigen rijdt op banden van het bedrijf. De banden leveren daarnaast wereldwijd topprestaties op de veeleisende circuits in het MotoGP World Championship. Bridgestone wordt onder andere door autofabrikanten beschouwd als het toonaangevend bedrijf op het vlak van Run Flat Tyre technologie. De producten van Bridgestone worden in meer dan 150 landen verkocht.

 

“Wij hebben voor LEWIS gekozen vanwege de resultaatgedreven en proactieve houding van het team,” zegt Vivian van Kaam, PR, Web & Events Manager Benelux bij Bridgestone. “Op basis van de resultaten van het Belgische team, gecombineerd met het internationale karakter van het bureau, weten we de juiste partner gevonden te hebben om ook in Nederland onze internationale campagne op lokaal niveau te vertalen en de profilering van ons merk te vergroten.”

 

“Uiteraard zijn we enorm trots met deze toevoeging aan ons Nederlandse klantenportfolio,” zegt Vera Kops, Head of Consumer Division Netherlands bij LEWIS PR. “Door de nauwe samenwerking met onze collega’s in België en onze bewezen kennis van en ervaring in de automotive-branche, hebben we het vertrouwen dat we Bridgestone de PR-resultaten kunnen bieden waar het naar op zoek is.”

 

www.lewispr.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie