LinkedIn kiest voor PR Bureau Coopr
05-11-2013 15:08:46 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4483 | Tags:

LinkedIn, 's-werelds grootste professionele netwerk, heeft na een bureaupitch gekozen voor een samenwerking met Coopr als PR-bureau voor Nederland. Het bureau zal Linkedin in Nederland ondersteunen bij het uitrollen van de communicatiestrategie. Coopr zal onder meer ondersteuning bieden bij de communicatie over Linkedin producten en consumentencampagnes, en daarnaast ook direct meewerken aan de communicatiecampagnes rondom de business to business tools van Linkedin. 

 

Jos Govaart, directeur van Coopr: “Wij zijn erg trots dat LinkedIn voor ons bureau gekozen heeft. Met ons online profiel voelt LinkedIn aan als een perfect match. We zijn inmiddels al met veel plezier aan de slag gegaan."

 

Over LinkedIn

Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met meer dan 259 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van inschrijvingen van leden, de verkoop van advertenties en recruitmentoplossingen. Met het hoofdkantoor gevestigd in Mountain View Californië, heeft LinkedIn kantoren over de hele wereld.

 

Over Coopr

Coopr is een grensverleggend PR-bureau. Gespecialiseerd in het integrereren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen.  Een erkenning voor hoe het bureau beweegt en bijdraagt aan de internationale PR wereld. Coopr werkt voor klanten als Coolblue, Groupon, Harman International, MoneYou,  MTV, Nederlandse Energie Maatschappij en Sunny Cars.

 

www.coopr.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie