Lancering Just Be It magazine
11-03-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 7130 | Tags:

 

Vandaag lanceert het magazine Just Be It. Een online, interactief magazine over duurzaamheid en verantwoord ondernemen in lijn met een stijlvol leven. Het magazine, opgericht door Lorette der Kinderen (27), biedt een podium voor innovatieve, duurzame en fairtrade producten en diensten op het gebied van fashion, design, architecture, food en travel. Drijvende krachten achter de meest vooruitstrevende, eerlijke en verantwoorde initiatieven stellen zich voor en CSR-verantwoordelijken van grote organisaties en multinationals worden geïnterviewd.

 

Stijlvol, hip en duurzaam

Lorette is ervan overtuigd dat gebrek aan bekendheid van de ontelbare huidige initiatieven binnen een breed publiek, een duurzame versnelling in de weg zit. Mede om die reden lanceert zij vandaag het interactieve Nederlandstalige magazine Just Be It. "Ontmoetingen met inspirerende mensen hebben mij er toe gebracht een magazine op te zetten waarbij we hun te gekke initiatieven en gedachtegoed tentoonstellen aan een breed publiek. Nee, de doelgroep waar wij ons op richten is geen geitenwollensokkentype. In het magazine wordt aandacht besteed aan innovatieve maar vooral ook stijlvolle duurzame producten en diensten die aansluiten bij jonge mensen", aldus Lorette der Kinderen oprichter en eindredacteur van Just Be It.

 

Kwaliteit en verdieping boven snelheid

Het magazine biedt lezers een beleving door het gebruik van zowel stilstaand als bewegend beeld. In lijn met duurzaamheid wordt Just Be It online uitgegeven www.justbeitmagazine.nl. Lezers laten eenmalig hun emailadres achter op de website en ontvangen maandelijks het magazine in hun e-mail box. Lorette is ervan overtuigd dat het interactieve magazine over stijlvol groen op het juist moment komt. "Bij grote uitgevers verdwijnen tientallen tijdschriften. Het wordt tijd dat we ons aanpassen aan de wensen van gebruikers. Mensen hebben boven snelheid behoefte aan kwaliteit en verdieping. Dit is exact wat wij met Just Be It bieden aan onze lezers."

 

Over Just Be It
Just Be It is een interactief magazine voor jonge mensen die geïnteresseerd zijn in een sustainable en fair lifestyle zonder dat ze daarbij concessies willen doen op het gebied van stijl en kwaliteit. Het magazine biedt een podium voor innovatieve, duurzame en fairtrade producten en diensten op het gebied van fashion, design, architecture, food en travel. De drijvende krachten achter de meest vooruitstrevende eerlijke en verantwoorde initiatieven stellen zichzelf in het magazine voor. En ook de CSR-verantwoordelijken van grote organisaties en multinationals worden geïnterviewd in het Nederlandstalig magazine. Just Be It laat zien dat er ontzettend veel fantastische stijlvolle initiatieven zijn ontwikkeld door mensen met een hart voor duurzaamheid. Het is geen buitengewone opgave om er een sustainable en fair lifestyle op na te houden. Lees het magazine, weet wat er is, speelt en te halen valt. Kortom: Just Be It!

 

www.justbeitmagazine.nl

www.facebook.com/justbeitmagazine

 

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!