LVT Group introduceert contentlabel: Contentbureau.nl
07-12-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4111 | Tags:

De LVT Group introduceert een nieuw contentlabel: Contentbureau.nl. Bedrijven kunnen hier terecht voor de creatie van alle soorten content: artikelen, jaarverslagen, foto’s, social media-posts, apps, websites (inclusief CMS-beheer) en meer. Business-to-business of business-to consumer, telkens kiest Contentbureau.nl de juiste toon voor de juiste doelgroep. De LVT Group is een samenwerking tussen zes bureaus in pr, communicatie, events, vormgeving en content, actief in Nederland, België en Luxemburg.

 

Contentbureau.nl richt zich op bedrijven die relevante content nodig hebben voor hun website of andere communicatiemiddelen. Van technische artikelen en grondige vertalingen tot en met boeiende content voor social media en vindbare, creatieve webteksten. Het bureau creëert onder meer content voor bedrijven als The North Face, Oracle, Runnersworld en Harley-Davidson.

 

Contentbureau.nl beschikt over meer dan tien jaar aan ervaring. Het bureau startte in 2002 als Editorial Services, een afdeling binnen de LVT Group. Het is het zesde zelfstandige bureau onder de paraplu van de groep en speelt in op de sterk groeiende vraag naar (branded) contentmarketing en contentcreatie. Bij Contentbureau.nl werken vijf contentcreators, ieder met eigen specialismen. Specialismen die ze ook delen met opdrachtgevers in de vorm van workshops. Om als one-stop-shop te fungeren voor opdrachtgevers, werkt Contentbureau.nl nauw samen met partners gespecialiseerd in onder meer websitebouw, film en fotografie, en grafisch ontwerp. Dit alles zorgt ervoor dat Contentbureau.nl aan elke contentvraag kan voldoen. Daarnaast is samenwerking op het gebied van pr en zakelijke events binnen de LVT Group in goede handen.

 

“We zien dat klanten bepaalde expertise inkopen en hiervoor blijven terugkomen, zonder dat ze behoefte hebben aan andere specialismen. Het enorm toegenomen belang van content in communicatie uitgezet binnen verschillende kanalen, zorgt ervoor dat veel klanten ons puur voor content benaderen. Dit maakt het verzelfstandigen van onze contenttak tot een logische stap. We verwachten in de komende jaren nog meer specialismen uit te bouwen”, aldus Charly Lammers van Toorenburg, Managing Director van de LVT Group.

 

www.contentbureau.nl

www.lvtpr.nl    

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie