Marissa Waller–Akersloot, Marès Kahrel en Laura Miller naar Het PR Bureau
10-03-2014 16:53:34 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6982 | Tags:

Marissa Waller–Akersloot (37), Marès Kahrel (26) en Laura Miller (22) versterken vanaf begin januari het team van Het PR Bureau. Met deze uitbreiding zet Het PR Bureau zijn groei in 2014 door. In 2013 werd het Amsterdamse bureau voor de tweede achtereenvolgende keer benoemd tot FD Gazelle, de titel voor de snelstgroeiende bedrijven van Nederland.

 

Marissa Waller-Akersloot

Waller-Akersloot begon haar PR carrière tien jaar geleden in Brussel bij het high end luxury bureau Tan Dem Press Communication. Daarna werkte zij drieënhalf jaar bij Spice PR in Amsterdam voor modeontwerpers als Jan Taminiau en merken zoals Replay en Hugo Boss. De afgelopen drie jaar was zij PR manager bij Beiersdorf voor NIVEA, NIVEA for Men, Eucerin, Hansaplast en 8x4. Bij Het PR Bureau ontfermt zij zich over onder andere Heineken, Playmobil en alle fashionmerken.

 

Marès Kahrel

Kahrel heeft na het afronden van haar studie Media & Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en de Master Comparative Media & Arts aan de Vrije Universiteit van Amsterdam bij verschillende creatieve bureaus werkervaring opgedaan als event- en communicatiemanager. Sinds januari is ze werkzaam bij Het PR Bureau, waar zij zich onder meer inzet voor lifestylemerken als ID&T, Bacardi en AXE.

 

Laura Miller

Miller start haar PR carrière bij Het PR Bureau. Tijdens haar studie International Communication & Media aan de Erasmus Universiteit Rotterdam heeft Miller stage gelopen bij Unilever Benelux, waar zij medeverantwoordelijk was voor de website en externe publicaties. Bij Het PR Bureau werkt ze onder meer voor  Pepsi, digitalSTROM en Cubacigar.

 

Over Het PR Bureau

Het PR Bureau is in 2005 opgericht en staat onder leiding van Marnix Geus, Jacqueline Bosselaar en Frits Hendrikx. Specialisaties zijn Marketing, Corporate en Crisis PR. Het bureau houdt zich bezig met onder meer positionering, communicatiestrategie, merkstrategie, creatie, copy, productintroducties, online PR, woordvoering en crisiscommunicatie. In 2008 startten de oprichters een tweede bureau, PR STUNT genaamd. Daarnaast hebben zij in 2012 ViaHenri opgericht: een stichting voor en door influencers waar vanuit Het PR Bureau onder meer events organiseert en een blog onderhoudt. Sinds de oprichting in 2005 is het bureau gegroeid naar een team van ruim dertig vaste PR-professionals. Klanten zijn onder meer: AXE, Bacardi, Etos, Havenbedrijf Rotterdam, ID&T, Roland Berger Strategy Consultants, gsus sindustries en Spotify.

 

www.hetprbureau.nl

www.prstunt.nl


 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!