Mark Holtkamp en Fleur Horbach naar Sterk Werk Mediamonitoring
24-04-2014 14:37:32 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4866 | Tags:

Mark Holtkamp (52) en Fleur Horbach (28) versterken het team van Sterk Werk Mediamonitoring. Mark is aangesteld als Software Engineer. Fleur is begonnen in de functie van Accountmanager. De uitbreiding van het team staat in lijn met de groei die Sterk Werk Mediamonitoring op dit moment doormaakt.

 

Als Software Engineer is Mark verantwoordelijk voor het onderhouden en verder ontwikkelen van het online dashboard MonAlyse. “Het is voor mij een uitdaging om creatieve en efficiënte oplossingen te bedenken voor technische vraagstukken. Ik kijk er naar uit om verder te bouwen aan een solide en gebruiksvriendelijk dashboard,” zegt Mark. Na zijn studie Geologie aan de Universiteit van Utrecht heeft hij gewerkt als onderzoeker en later als programmeur bij Cendris, waarbij hij zich steeds meer heeft toegelegd op het ontwikkelen van internetapplicaties.

 

Fleur is als Accountmanager verantwoordelijk voor het adviseren van (nieuwe) opdrachtgevers over hoe MonAlyse een passende rol kan spelen binnen de organisatie. “Ik ben erg enthousiast om bij Sterk Werk Mediamonitoring aan de slag te gaan en opdrachtgevers inzicht te geven in de analyses en waarden van de berichtgeving. Mijn interesse in media, onderzoek en het persoonlijk contact met opdrachtgevers kan ik in deze functie mooi combineren,” aldus Fleur. Zij rondde eerder de studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam af en heeft ervaring opgedaan bij de Europese Commissie in Brussel en bij Way To Blue, een internationaal PR-bureau.

 

Over Sterk Werk Mediamonitoring

Sterk Werk Mediamonitoring laat zien hoe media in de Benelux over organisaties publiceren. Op basis van slimme zoekprofielen verzamelt de online portal MonAlyse nieuwsberichten uit alle mediumtypen: online nieuwsmedia, social media, gedrukte media, radio en televisie. MonAlyse is een archieftool, analysetool en rapportagetool in één. Sterk Werk Mediamonitoring voert daarnaast kwalitatieve media-analyses uit om de waarde van PR-campagnes te berekenen en te laten zien hoe in de media over producten, diensten en medewerkers wordt gesproken. Meer informatie over onze dienstverlening is te vinden op www.sterkwerk.nl/mediamonitoring-analyse.

 

Over Sterk Werk Communicatie Groep

Sterk Werk Communicatie Groep bestaat uit drie bedrijven: Sterk Werk PR & Corporate Communicatie, Sterk Werk Mediamonitoring en Sterk Werk HR Solutions. Sterk Werk PR & Corporate Communicatie bouwt en beschermt merken en reputaties. Sterk Werk Mediamonitoring monitort en analyseert berichtgeving die is verschenen in internationale media. Sterk Werk HR Solutions detacheert, selecteert en plaatst professionals en executives in communicatie, pr en woordvoering. Tot de opdrachtgevers behoren onder andere ADP, Aon, Audi, Auping, GVB, Jong Ondernemen, RET, Siemens en Volkswagen. Sterk Werk Communicatie Groep, die twintig jaar geleden werd opgericht, telt zestien medewerkers en is actief in Nederland en België.

 

 www.sterkwerk.nl

www.sterkwerk.nl/mediamonitoring-analyse

 

 

 

Banner