MarketingTribune en Effie schrijven geschiedenis
Het 30-jarig jubileum van de Effie Awards, dat wordt gevierd op 7 oktober, valt samen met het 30-jarig jubileum van het vakblad MarketingTribune. En dat is voor de Vea, BVA en MarketingTribune aanleiding om een inspirerend en luxueus boek uit te geven waarin de rijke historie van misschien wel de belangrijkste award in de reclamebranche uitgebreid wordt belicht.
Het naslagwerk zal worden aangeboden aan alle bezoekers van de Effie Awards en de abonnees van MarketingTribune. Adverteerders worden daarbij in de gelegenheid gesteld om zich te presenteren, in zowel het jubileumboek als een speciale glossy-uitgave van MarketingTribune die gelijktijdig uitkomt.
Naast de abonnees van MarketingTribune en bezoekers van de Effie Awards, zal het boek ook voor andere belangstellenden tegen een gereduceerd tarief verkrijgbaar zijn. Het jubileumboek past volgens vicevoorzitter van de Vea Dick van der Lecq goed in de ‘extra allure’ die de Effie Awards dit jaar willen uitstralen.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie