Marks & Spencer en JCDecaux presenteren Virtuele catwalk op straat in Den Haag
24-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5330 | Tags:

 

Marks & Spencer en JCDecaux leggen een virtuele catwalk aan in Den Haag. Marks & Spencer toont haar nieuwe collectie op de eerste interactieve Abricampagne met swipe technologie in Nederland. Voorbijgangers kunnen door het in de Abri geïntegreerde scherm te bedienen per getoonde outfit een catwalk-clip selecteren.

 

De interactieve Abri staat op de Kalvermarkt in Den Haag, op loopafstand van waar, aansluitend op de campagne, op 20 februari de nieuwe flagship store van Marks & Spencer haar deuren opende voor het publiek. Passanten worden aangemoedigd om het touchscreen te bedienen. Ze kunnen door de nieuwe lentecollectie damesmode swipen. Van elke getoonde outfit worden de prijzen weergegeven en kan een clip geselecteerd worden van een model, dat de kleding toont op een catwalk. Alle artikelen zijn verkrijgbaar op de Nederlandse website van Marks & Spencer en in de nieuwe vestiging op de hoek Grote Marktstraat / Wagenstraat.

 

De buitenreclamecampagne bestaat uit de interactieve Spectacular aangevuld met posters op Abri’s en Zuilen in Den Haag. De campagne is mede mogelijk gemaakt door Marks & Spencer, Reclamebureau Wessel & Zn. en JCDecaux Innovate.

 

 

www.marksandspencer.nl

www.jcdecaux.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam