Marlies Dekkers gasthoofdredacteur Metro Mode
09-08-2013 14:35:42 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5020 | Tags:

Lingerie-ontwerpster Marlies Dekkers wordt gasthoofdredacteur van Metro Mode. De oktober-editie van Metro Mode, die op 27 september verschijnt, zal door de lingerie-ontwerpster redactioneel worden ingevuld. Marlies: “Wat een mooie kans om een krant te mogen maken helemaal naar eigen inbreng, zoiets hoef je mij niet twee keer te vragen! Metro Mode is voor mij het perfecte medium om een andere kant van mijn creativiteit te kunnen laten zien. Ik heb een overload aan inspiratie en ideeën en kan niet wachten om dat met de lezers te delen.”

 

Hoofdredacteur van Metro Mode, Karin Kuijpers, is verheugd over de samenwerking. “Marlies heeft de wereld van de lingerie voorgoed veranderd. Ze inspireert vrouwen niet alleen met haar lingerie-ontwerpen, maar ook met haar lifestyle en haar Rotterdamse aanpak.”

 

In Metro Mode zal Marlies een uniek kijkje geven in haar persoonlijk leven en haar wereldwijde bedrijf. Met haar lingerie-ontwerpen wil Marlies Dekkers vrouwen meer zelfverzekerdheid geven. Haar motto is: 'Dare to dream, dare to grow, dare to be.'
Dekkers begon in 1993 met haar lingerielijn en heeft nu meer dan 1000 verkooppunten in meer dan 20 landen. Dit jaar viert ze haar 20-jarig bestaan.

 

In het oktobernummer van Metro Mode komen diverse kanten van haar leven aan bod. Haar liefde voor kunst, haar zoektocht naar de perfect fit van lingerie, haar straffe regime om gezond te blijven en haar favoriete plekjes in haar woonstad Rotterdam.

 

Het eerste exemplaar van Metro Mode zal op donderdagavond 26 september op feestelijke wijze aan Marlies overhandigd worden in Rotterdam. Salesmanager van Metro Mode, Simon de Best: “We zijn zeer vereerd met het feit dat Marlies heeft ingestemd om gasthoofdredacteur te worden van Metro Mode en willen haar en dit exemplaar van Metro Mode volop onder de aandacht brengen.”

 

Over Metro Mode

Metro MODE is de eerste gratis modekrant in Nederland met een massabereik van 1,5 miljoen lezers. Metro MODE bevat maandelijks alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle. Deze modekrant wordt gedrukt op kwalitatief, mooier en witter krantenpapier.

Naast Metro Mode verschijnt er vier keer per jaar ook Metro MODE Man. De Metro MODE lezers zijn jonge, dynamische, hoogopgeleide en welstandige personen die veelal in de Randstad wonen. Daarnaast zijn ze bovengemiddeld geïnteresseerd in het moderne (stads)leven en zijn ze graag op de hoogte van alle trends op het gebied van fashion, beauty, luxury en lifestyle.

In de doelgroep 'Interesse in (mode)trends', is Metro marktleider t.o.v. de gerenommeerde mode glossy's. Metro bereikt 1.481.000 Nederlanders per dag.

 

www.tmg.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie