MAX Magazine in 6 maanden naar 40.000 abonnees
27-09-2013 14:25:12 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3979 | Tags:

MAX Magazine, de wekelijkse televisiegids van Omroep MAX, heeft afgelopen week de 40.000ste abonnee bijgeschreven. “Voor een blad dat nog maar zes maanden op de markt is, natuurlijk een geweldig resultaat”, constateert directeur Jan Slagter. Met een wekelijkse losse verkoop die schommelt rond de 20.000 exemplaren, zal de totale betaalde oplage naar verwachting eind van deze maand zelfs op 60.000 komen.


 
Het succes van MAX op radio en televisie zet zich dus ook voort op papier. Uitgever en hoofdredacteur Peter Contant constateert dat de keuze om naast een overzichtelijke televisiegids vooral aandacht te besteden aan lifestyle-onderwerpen en menselijke verhalen, aansluit bij de wensen van de doelgroep: “We luisteren voortdurend naar wat onze achterban interesseert en ontroert. En dat gevoel vinden ze iedere week terug in MAX Magazine.”

 

001_MAX2013_39_ABO


 
Volgens Slagter bewijst MAX Magazine dat er ook in een tijd waarin de markt onder druk staat, ruimte is voor succesvolle nieuwe printprojecten: “MAX Magazine bewijst dat er altijd een plek is voor een tijdschrift dat aanvoelt wat het publiek wil. Voor ons is nu de uitdaging om dit succes de komende jaren verder uit te bouwen: MAX heeft meer dan 300.000 leden, die verdienen allemaal een goede televisiegids.”

 

www.maxmagazine.nl

www.omroepmax.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie