Mediahuis een feit: JIC’s samen met betrokken marketing bureaus
27-11-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3021 | Tags:

 

De Joint Industry Committees (JIC’s) en de betrokken marketing bureaus hebben besloten te gaan samenwonen om zo de samenwerking te intensiveren en optimaliseren. Het gaat om de Stichting KijkOnderzoek (SKO),  Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM), het Instituut voor Media Auditing (HOI), Stichting Promotie Onderzoek Televisie (SPOT), Stichting Radio Advies Bureau (RAB) en de BVA bond van adverteerders.

 

Als eerste betrekt HOI de nieuwe locatie op 28 november. De volgende dag komen ook de organisaties SKO, NLO, SPOT en RAB en een week later volgen NOM en BVA. Alle organisaties huizen op  één verdieping maar er is wel een natuurlijke fysieke scheiding tussen de JIC’s en de marketing organisaties. Door een huiskamer aanpak van de gezamenlijke ruimtes wordt de mediahuis uitstraling kracht bijgezet.

 

Het Mediahuis is gevestigd aan de Hogehilweg 10
1101 CC Amsterdam Zuidoost

 

De nieuwe bewoners zeggen hierover: “Geweldig om met alle betrokken mensen inzake het meten en het marketen van luisteren/kijken en lezen én de bond van adverteerders te gaan samen zitten, in een mediahuis dat met veel aandacht en sfeer onze gezamenlijke en individuele kracht van communicatie en media zal benadrukken”.

 

www.rab.fm

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie