MediaMonks betrokken bij elf SpinAwards
24-04-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3450 | Tags:

 

Het werk van MediaMonks is gisteravond bekroond met elf SpinAwards. Met acht gouden en drie zilveren ringen zijn dit de meeste succesvolle SpinAwards tot nu toe voor het digitaalproductiebureau uit Hilversum. In totaal werden er vijf projecten bekroond verspreid over negen categorieën. MediaMonks produceerde de winnende campagnes in opdracht van DDB & Tribal Amsterdam, FHV BBDO, Lemz en N=5.

 

Adidas: Nitrocharge Your Game (DDB & Tribal Amsterdam, MediaMonks)

?        GOUD: Design

?        GOUD: Website

 

Hi: #MORECRAP (FHV BBDO, MediaMonks)

?        ZILVER: Crossmedia

 

KLM Space (DDB & Tribal Amsterdam, RAPP Amsterdam, MediaMonks)

?        GOUD: Design

?        GOUD: Online Campagne

?        GOUD: Website

 

Ministerie van Infrastructuur en Milieu: Tweet, Chat, Like & Drive (N=5, MediaMonks)

?        ZILVER: Game

 

Terre des Hommes: Sweetie(Lemz, MediaMonks)

?        GOUD: Content

?        GOUD: Innovatie

?        GOUD: Interactieve TV & Online Video

?        ZILVER: Social

 

Over MediaMonks

MediaMonks is een onafhankelijk creatief digitaalproductiebureau dat samen met reclamebureaus digitale campagnes ontwikkelt voor grote merken. Het bureau is opgericht in 2001 en heeft vestigingen in Hilversum, Londen, New York en Singapore. MediaMonks wordt vertegenwoordigd door een in-house team van 200 Monks en is actief op alle vlakken van digitale productie, inclusief film, games en mobile.

MediaMonks werkt met zowel grote reclamenetwerken als onafhankelijke bureaus, en tal van lokale creatieve initiatieven. Hun producties worden onderschreven door onder andere de BIMA, Cannes Lions, Eurobest, de Lovie’s en de Webby’s.

MediaMonks is lid van SoDA en maakt deel uit van de FWA Hall of Fame. Bekijk hun laatste showreel op mediamonks.com/work.

 

www.mediamonks.nl

 

 

Banner