MediaMonks wint met 7 Day Rain voor GEOX op New York Festivals
04-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3045 | Tags:

 

Na het ontvangen van negen nominaties en eervolle vermeldingen, verspreid over drie projecten is werk van MediaMonks gisteravond met vier prijzen door The New York Festivals bekroond. Met een First Prize, twee keer een Second Prize, en een Third Prize voor GEOX 7 Days of Rain in de categorieën Branded Entertainment en Digital is het een groot succes voor het Nederlands productiebedrijf.

 

De 7 Day Rain Test voor GEOX werd ontwikkeld in samenwerking met het Noorse bureau SMFB en MediaMonks was verantwoordelijk voor de gehele film- en digitale productie van de campagne.

 

 

De campagne maakt deel uit van een sterke, digitale communicatiestrategie die zich richt op het betrekken van de consument. De vorige Amphibiox campagne won onder andere een gouden leeuw op het Cannes Lions International Advertising Festival en een gouden award op The One Show.

 

New York Festivals prijzen overzicht:

Geox - branded entertainment: apparel, footware & accessories (third prize award)
Geox - branded entertainment: digital media (second prize award)
Geox - digital: apparel, footware & accessories (first prize award)
Geox - digital: interface & navigation (second prize)

 

www.mediamonks.com

 

 

Banner