MediaScience wordt even klant bij zichzelf
18-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2917 | Tags:

 

Realtime marketing specialist MediaScience roept dit jaar haar eigen diensten in. Met een campagne wil het bureaau de Top 100 marketeers van Nederland het komende jaar persoonlijk gaan aanspreken. De belofte aan die professionals: We put you in the spot.

 

Centraal in de campagne, die werd gelanceerd op Valentijnsdag om 17.55 uur, staat een groot aantal radiospots dat op werkdagen net voor het 6 uur nieuws zal wordt uitgezonden. Dat gebeurt op Radio 538 en op Slam FM, elke maand twee weken lang tot eind dit jaar. Rondom die spots worden de marketeers geïnformeerd via schriftelijke of online berichten. Doel van de campagne is de Top 100 marketeers te overtuigen van het effect van realtime marketing.

 

Realtime marketing betekent dat, door de combinatie van data, media en techniek, elke commerciële boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon wordt aangeboden. En via het juiste kanaal: TV, tablet, notebook, smartphone en digitale radio. Door realtime te reageren op elke aangeboden impressie wordt per seconde geanticipeerd op het koopgedrag van de consument. Dat gebeurt via een volledig geautomatiseerd biedingssysteem op online advertentieruimte.

 

René Zeedijk, managing partner van MediaScience: “Inhoudelijk kan ik niet teveel vertellen over de campagne, dan is de verrassing weg. Eigenlijk willen we gewoon bewijzen dat onze aanpak werkt. Veel van onze grote klanten zijn daar al van overtuigd, maar we streven uiteraard naar een breder bereik. Ook omdat deze discipline zich zo snel ontwikkelt en wij daarin voorop lopen. Vandaar onze campagne. Die wordt spectaculair én ludiek.”

 

Luister naar de algemene radiospot, de Valentijn commercial en de radiospot waarin de eerste marketing specialist wordt aangesproken.

 

www.mediascience.com

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam