Mediaxplain* vestigt zich in Houthavens Amsterdam
02-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 9934 | Tags:

 

Onafhankelijk strategisch mediabureau Mediaxplain* heeft vorige week haar intrek genomen in het IJdos gebouw in de Houthavens, dé mediahaven van Amsterdam. Met de komst van het mediabureau mag dit deel van Amsterdam zich met recht het snelgroeiende mediahart van Nederland noemen. Andere grote mediagerelateerde bedrijven, zoals Aegis Media en Starcom en reclamebureaus als N=5 en Doom & Dickson, zijn ook in de Houthavens te vinden. In het nieuwe pand van Mediaxplain*, dat de naam IJdos draagt als samenstelling van Plato’s woord voor ideeën en verwijst naar de ligging aan het IJ, werken 36 communicatie-experts.

 

Gun Nieuwenhuis, mede-oprichter Mediaxplain* is blij met de nieuwe vestiging. “Het is een spectaculair pand geworden, dat aan de buitenkant al opzien baart. Het is een pand met een echte ‘cutting edge’. Juist dat scherpe en slijpende is ook onderdeel van onze positionering. Het pand laat goed zien wie we zijn: ‘Kop in de wind en recht zo die gaat!’. Binnen is het open, zodat onze specialistische afdelingen maximaal kunnen samenwerken. Het gebouw gaat ons helpen onze volgende stappen nog beter te zetten. Het is een inspirerende broedplaats geworden op een buitengewoon creatieve en industriële locatie.“ Het IJdos gebouw is te bezoeken op de Koivistokade 56 in Amsterdam.

 

Mediaxplain* is het strategische onafhankelijke mediabureau uit Amsterdam, opgericht in 2000 door Gun Nieuwenhuis en C.C. Hage. Met een bewezen geïntegreerde methode biedt Mediaxplain* een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain* zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een diepe analyse en strategische aanpak die verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen. In de aanpak staat het maximaliseren van het effect van de boodschap centraal en de geadviseerde oplossing komt vrijwel altijd tot stand op basis van vernieuwend mediagedrag- en media-effectonderzoek, welke inhouse worden uitgevoerd.

 

www.mediaxplain.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie