Microsoft: Anneke Schogt nieuwe country manager advertising & online Nederland
19-12-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3543 | Tags:

Microsoft heeft haar nieuwe Country Manager Advertising & Online Nederland bekend gemaakt. Per 1 maart start Anneke Schogt als Country Manager Advertising & Online Nederland. Haar benoeming sluit nauw aan bij de nieuwe strategie om samen met en voor merken de juiste oplossingen te bieden om hun doelgroep op een relevante, effectieve en creatieve manier te bereiken én te beraken. De komst van Anneke Schogt past binnen de nieuwe weg die Microsoft Advertising in Nederland is ingeslagen.

 

‘De nieuwe advertising strategie die effectief vanaf januari 2014 operationeel is, heeft alles te maken met het snel veranderende medialandschap, de veranderingen in het consumenten- oriëntatie en aankoopgedrag, de behoeften van adverteerders en ons portfolio aan diensten & apparaten van Xbox, Skype, MSN, Outlook tot Bing dat hier naadloos op aansluit. Ik ben daarom erg blij met de komst van Anneke, die haar sporen heeft verdiend aan de reclame- en adverteerderskant, zodat we de juiste taal kunnen spreken met marketeers en hun bureaus”, aldus Mascha Driessen die sinds afgelopen september verantwoordelijk is voor Microsoft Advertising & Online in Nederland, België, Portugal, Ierland, Oostenrijk en Zwitserland. ’Bij Microsoft begrijpen we dat we continu moeten innoveren in ons productportfolio en dienstverlening om te kunnen blijven aansluiten bij deze veranderingen. We willen merken nog beter de juiste middelen en oplossingen bieden om hun doelstellingen te helpen bereiken.’

 

Anneke Schogt, sinds 2011 werkzaam bij Microsoft, over haar nieuwe rol: “Het is een geweldige kans om het nieuwe Microsoft Advertising & Online  te mogen leiden met een duidelijke doelstelling: de klant op alle fronten centraal stellen, ondersteund door ons innoverende platform van diensten & apparaten. Als Managing Partner bij reclamebureau INDIE heb ik de bureau- en mediawereld goed leren kennen. Als CMO Lead bij Microsoft Nederland heb ik geleerd wat de drijfveren zijn binnen een marketing organisatie. Met deze inzichten ga ik graag samen met organisaties en merken bouwen aan creatieve en innovatieve advertising proposities zodat we het verschil blijven maken bij onze klanten. 

 

www.microsoft.com   

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie