MissPublicity werkt voor Evian
27-04-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4846 | Tags:

De baby filmpjes van het Franse mineraalwater merk evian zijn wereldwijd al miljoenen keren bekeken. Voor de campagne voor de allernieuwste film in de reeks heeft evian PR bureau MissPublicity ingeschakeld. In het filmpje The Amazing Baby & me 2 maakt superheld Spider-Man kennis met het kind in zichzelf, als hij in een etalage een mini-me exact dezelfde bewegingen ziet maken. Watermerk evian is onderdeel van A Brand New Day, waaronder verschillende grote drankmerken vallen zoals Puschkin Vodka, Courvoisier en non alcoholische merken als AriZona Iced Tea en Crodino. MissPublicity verzorgde voor een aantal van deze merken eerder al PR.

 

A Brand New Day bracht al eerder merken onder bij MissPublicity, waaronder Puschkin, Berentzen en Courvoisier. Carolien Kroef, senior brandmanager van oa evian vertelt: “vanwege een prettige samenwerking en verschillende succesvolle PR-campagnes hebben wij de campagne van The Amazing Baby & me 2 ook ondergebracht bij MissPublicity. Het is prettig en snel werken met een club waar je vaker mee werkt. Je weet wat je aan elkaar hebt.”

 

Over evian

Het Franse mineraalwatermerk evian wordt verkocht in meer dan 130 landen. Tijdens een vijftienjarige reis die iedere druppel evian aflegt door de Franse Alpen krijgt het water langzaam maar zeker haar unieke minerale balans. De lage concentratie natrium en de gebalanceerde minerale samenstelling maken evian bij uitstek geschikt voor moeders en baby's. Dagelijks bottelt evian aan de bron in Evian-les-Bains vijf tot zes miljoen liter natuurlijk mineraalwater. In 1878 werd evian natuurlijk mineraalwater officieel erkend door de Franse Académie de Médecine om haar gezondheidsbevorderende effecten.

 

Over MissPublicity

MissPublicity, gehuisvest in het monumentale Hulstkampgebouw, behartigt de marketing & pr belangen van lifestyle en food merken en van hospitality-concepten waaronder restaurants, clubs, hotels en evenementen. Merken als Berentzen Apfelkorn, innocent smoothies, Lovechock chocolade, het evenement ShoppingNight in Den Haag en  Celestial Tea zijn een greep uit het portfolio van MissPublicity. Het toegewijde team combineert liefde voor het vak met een nuchtere Rotterdamse aanpak. Storytelling maakt een belangrijk onderdeel uit van de geïnspireerde manier waarop MissPublicity PR bedrijft. Sinds kort heeft MissPublicity ook een kantoor in Antwerpen. Zij verzorgt de PR zowel Vlaamse klanten als Nederlandse merken die zich op de Belgische markt begeven.

 

www.misspublicity.nl

 

 

 

Banner