MTV: Kijkers bepalen wat de nieuwe internationale TV show wordt
15-07-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5420 | Tags:

 

 

Weer een tv-show die in de voetsporen stapt van Jersey Shore of toch liever het nieuwe Hollywood Heights? Nederlandse fans kunnen vanaf vandaag hun stem uitbrengen op 3 MTV pilots: The New Crowd, Sleeping With the Family en What Happened Last Night. Shows die alle drie de potentie hebben om de nieuwe internationale MTV serie te worden. Fans van over de hele wereld kunnen stemmen op hun favoriet. Nederlandse fans kunnen de trailers van de verschillende pilots bekijken via de actiepagina van MTV en hier direct hun mening achterlaten.

 

MTV zal op basis van de feedback op de website en de tweets en facebookposts bepalen welke show de meeste potentie heeft om uitgezonden te worden. Om de stem via Facebook en Twitter bekend te maken, is het van belang om op beide kanalen de hashtag van de show te gebruiken:

 

The New Crowd -> #thenewcrowd

What Happened Last Night? -> #whathappenedlastnight

Sleeping With the Family -> #sleepingwiththefamily


Via MTV’s Nederlandse Facebookpagina en het Twitteraccount is de campagne te volgen.

 

Over MTV
MTV Nederland is de Nederlandse versie van zender MTV en onderdeel van Viacom International Media Networks. MTV is het grootste en belangrijkste jeugd entertainmentmerk ter wereld. Met een wereldwijd bereik van meer dan een half miljard huishoudens, is MTV het culturele thuis van de millenniumgeneratie, muziekfans en artiesten, en een pionier in het creëren van innovatieve programmering voor jonge mensen. MTV weerspiegelt en creëert een popcultuur met haar bekroonde inhoud die is gebouwd rond fascinerende verhalen, muziekontdekkingen en activiteiten die worden overgebracht via TV, internet en mobiele communicatie. Buiten de Verenigde Staten maakt MTV onderdeel uit van Viacom International Media Networks, een divisie van Viacom. een van ’s werelds toonaangevende bedenkers en uitvoerders van programmering en inhoud gebracht via alle mediaplatformen. Viacom biedt in Noord Europa 37 TV kanalen en meer dan 40 websites en heeft een totaalbereik van 62 miljoen huishoudens. Populaire zenders zijn o.a. MTV, Comedy Central, VIVA en Nickelodeon. Viacom merken worden wereldwijd in 34 talen bekeken door meer dan 600 miljoen huishoudens.

 

www.mtv.nl

www.mtv.com  

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie. Job postings gratis