MultiCopy’s m4 MKB Marketing Magazine: Communiceren na de Crisis
16-06-2014 14:23:42 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3375 | Tags:

 

MultiCopy verspreidt vanaf deze week de twaalfde editie van haar m4 MKB Marketing Magazine onder 200.000 beslissers bij kleine- en middelgrote bedrijven en organisaties. Het nummer staat dit keer helemaal in het teken van Communiceren na de Crisis.

 

De crisis is voorbij en dus liggen er weer heel wat kansen om te groeien. Maar… niets is meer wat het was. Tijden zijn (blijvend) veranderd en zo ook de communicatie van bedrijven en organisaties. In de nieuwe uitgave van m4 staan interviews en artikelen van topexperts op dit gebied. Wat werkt, wat is effectief en wat leidt tot het optimaal pakken van de kansen van de markt van vandaag?

 

Het Nieuwe Normaal

Zoals Willem van der Schoot van het alom bekroonde reclamebureau Lemz die vertelt hoe communicatie bij kan dragen tot meer business én een betere wereld. Organisatiegoeroe Jacques Pijl heeft het over het Nieuwe Normaal, topondernemer Ab Trik over de kansen die de concurrentie laat liggen en AH-ondernemer Andrew Vosselman laat zien hoe je lokaal het verschil kunt maken. Maar ook het dilemma van de eigentijdse retailer: bricks, clicks of beide komt aan de orde.

 

Daarnaast ook alles over trends en oplossingen. Mogelijkheden die bereikbaar zijn voor kleine- en middelgrote bedrijven en organisaties omdat MultiCopy | The Communication Company een breed scala aan diensten biedt.

 

In totaal zijn er met 12 nummers nu al bijna 2,5 miljoen m4’s door MultiCopy verspreid. Elke uitgave gaat over een communicatievorm waarin MultiCopy iets kan betekenen. Zo rekent MultiCopy af met haar oude imago en laat het zien welke toegevoegde communicatiewaarde kan worden geleverd. Elk nummer kan ook gratis worden afgehaald bij een van de 75 vestigingen. Daarnaast kan het als gratis App worden gedownload uit de Apple Store en binnenkort ook uit de Android Store.

 

Over MultiCopy | The Communication Company

MultiCopy | The Communication Company is al 42 jaar de communicatieondersteuner van ruim 55.000 bedrijven en organisaties in het midden- en kleinbedrijf. Met zo’n 75 vestigingen in Nederland maakt MultiCopy deel uit van Franchise Services Europe dat op haar plaats weer onderdeel uitmaakt van Franchise Services, Inc. Franchise Services is de grootste franchiseketen ter wereld op het gebied van grafische communicatieoplossingen. Wereldwijd telt deze organisatie in totaal meer dan 1.000 vestigingen in ruim 23 landen.

 

www.multicopy.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie