Nathalie La Verge directeur IAB
22-01-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4903 | Tags:

Nathalie La Verge is per direct aangesteld als interim-directeur van IAB Nederland. Ze volgt Suzanne Pronk op, die na korte tijd alweer is vertrokken bij de branchevereniging.

 

La Verge werkt al twee jaar binnen IAB Nederland als senior projectmanager gedetacheerd vanuit Deloitte en is de drijvende kracht achter de halfjaarlijkse Ad Spend Study. Daarnaast staat ze reeds geruime tijd borg voor de doorvertaling van een aantal internationale digitale standaarden richting de Nederlandse markt.

 

Binnen deze nieuwe rol als directeur a.i. borgt La Verge de continuïteit van een aantal dossiers die in het verleden en met het huidige nieuwe bestuur als speerpunt zijn benoemd en tijdens de Algemene Leden Vergadering in november aan bod zijn gekomen.  

 

Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) is de brancheorganisatie voor de online advertising en interactieve marketing industrie. IAB houdt zich primair bezig met de professionalisering en stimulering van deze sector. Secundair treedt IAB op als onafhankelijk kennisplatform. Er zijn 180 leden aangesloten, van exploitanten tot reclamebureaus, adverteerders, mediabureaus, mediabedrijven en mobiele telefonieaanbieders.

 

www.iab.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie