Nedap-technologie legt Lowlands'14 vast voor bezoeker
04-08-2014 09:17:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4906 | Tags:



Lowlands 2014 staat voor de deur. Drie dagen feest, muziek en meer. En Nedap legt dit jaar alles, maar dan ook alles vast voor de Lowlandsbezoeker die niets wil missen. Hoe? Door slimme technologie relevant te maken voor een festival kunnen bezoekers met een polsbandje voorzien van RFID chip inchecken bij de checkpoints op het festivalterrein en zo hún Lowlands van moment tot moment opslaan. Nedap distribueert dit jaar daarom meer dan 10.000 polsbandjes onder het mom: Whatever you lose, don’t lose your memories.

 

De voorregistratie van de polsbandjes ging net als verleden jaar hard en Nedap stuurt ook dit keer weer de bandjes op naar de vroege vogels die erbij waren. Geen zorgen voor de Lowlandsbezoekers die zich niet hebben geregistreerd, zij kunnen tijdens het festival naar Nedap’s Memory Meeting Point komen om alsnog een polsbandje op te halen. De controlroom is deze editie uitgerust met tien punten voor een vlotte registratie zodat iedereen meteen kan beginnen met feesten.


Silent Disco, Karaoke & een knop

Terwijl de techneuten achter de schermen overuren draaien om alle festivalmemories te verzamelen, draaien Lowlands-dj’s op het dak van de oranje uitkijktoren overdag plaatjes in de Silent Disco. De luidsprekers gaan daarentegen ’s avonds volle bak open voor iedereen die zichzelf de beste karaoke-zanger van Nederland vindt. En er is dit jaar een knop… Voor wie erop durft te drukken, rolt er een briefje uit met een bucket. Want geen Lowlands zonder bucketlist, en laat Nedap zich daar nou over ontfermen.  

Kortom, Nedap’s Memory Meeting Point gaat deze editie verder door nog meer technologie in te zetten voor de momenten die de Lowlandsbezoeker wil onthouden. Muziekmomenten via Spotify, fotomomenten, bucketlists, alles wordt vastgelegd.

 

www.lowlands.nl

www.nedap.com

 


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie