Nederlands MediaNetwerk en BBP Media sluiten samenwerkingsovereenkomst
16-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 11479 | Tags:

 

 

 

 

 

 

 

Het Nederlands MediaNetwerk en BBP Media hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten die per 1 september is ingegaan. Maandag 16 september zal BBP Media titel MarketingTribune een nieuwe portal website lanceren. Deze portal wordt gevoed door 8 platforms. Elk platform bericht over een eigen vakgebied. Het Nederlands MediaNetwerk beheert het platform Media.

 

De portal staat onder hoofdredactie van Sjaak Hoogkamer. Het beheer van het platform Media is in handen van Jeroen Mirck, die per 1 september het redactieteam van het Nederlands MediaNetwerk op freelance basis is komen versterken.



Bas Vlugt, oprichter Nederlands MediaNetwerk: "Het gaat hier om een organisatie die is voortgekomen uit social media die gaat samenwerken met een sterke B2B uitgever die kan leunen op een geoliede organisatie. Hoeveel synergie wil je hebben? Ik ben niet alleen verheugd over de samenwerking met BBP Media maar minstens zo blij met de komst van Jeroen Mirck."



Paul Petermeijer, eigenaar BBP Media: "Ik ken Bas als een vat vol energie en creativiteit, een bouwer. Hij behoort met zijn netwerk tot de best connected mensen in media. Het Nederlands MediaNetwerk is een partner die zeer goed past in de ambities van BBP Media."

 

Nederlands MediaNetwerk

Het Nederlands MediaNetwerk werd gelanceerd in 2008 door Bas Vlugt en behoort met 10.000 leden tot de grootste social networks voor media- en marketingcommunicatieprofessionals in Nederland. De LinkedIn groep telt 21.000 leden. De nieuwswebsite NederlandsMediaNieuws.nl werd gelanceerd in 2011, hetzelfde jaar waarin de eerste edtie van DeMedia100 verscheen, de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media. In 2013 werden voor het eerst de Cross Media Awards uitgereikt, een initiatief van Bas Vlugt en Peter Wybenga georganiseerd door het Nederlands MediaNetwerk.


BBP Media

BBP Media is een onafhankelijk B2B mediabedrijf, dat al meer dan 10 jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Twinkle en Telecommerce.

 

Jeroen Mirck

Jeroen Mirck (1971) is freelance journalist, spreker en adviseur op het gebied van internet, media en online marketing. Tot maart 2009 was hij redactiechef van Emerce. Daarvoor werkte hij vier jaar als redacteur voor Adformatie, waarin hij publiceerde over marketing, internet, retail, sponsoring, PR en marktonderzoek. Hij was de initiator van Adfoblog, het weblog van Adformatie. In 2010 stond hij aan de wieg van een ander online concept: de VARA-opiniesite Joop.nl. Mirck isblogger en actief op Twitter...

 

www.bbpmedia.nl

www.marketingtribune.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie