[New Business] Vizeum werkt voor Nintendo en Pernod Ricard
28-08-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3236 | Tags:

 

Na een uitvoerige bureau oriëntatie, die begeleid werd door 3MO, heeft Nintendo besloten om haar mediabelangen onder te brengen bij Vizeum. De eerste campagnes, verzorgd door Vizeum, zullen in september te zien zijn.

 

Roland Teerenstra, managing director Vizeum: "We zijn verheugd om een enorm sterk merk als Nintendo toe te mogen voegen aan ons portfolio. De gamemarkt is zeer dynamisch en vraagt om een flexibele, creatieve en geïntegreerde aanpak om de positionering van de diverse producten van Nintendo helder in beeld te brengen. Dat is de ambitie van Vizeum voor Nintendo."



Ook heeft Pernod Ricard Nederland na een bureau-oriëntatie besloten om het media-account onder te brengen bij Vizeum. Pernod Ricard heeft merken in het portfolio als Jameson, Malibu en Absolut en was binnen Dentsu Aegis Network al klant bij Isobar|Social Embassy voor de social media-activiteiten.



Ferdinand Barckhahn, marketing director Pernod Ricard: "Het team van Vizeum voldoet precies aan Pernod Ricard Nederland’s wensen als het gaat om media-advies."

 

www.vizeum.nl

 

 

  23 september: Elfde Nederlands MediaNetwerk Event

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie