[NewBusiness] MassMovement werkt voor Quooker
08-09-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6586 | Tags:

 

Peteri, uitvinder en producent van de Quooker, de kokend-water kraan, heeft MassMovement gevraagd om haar social media activiteiten vorm te geven. In september vindt de eerste campagne op Facebook plaats.

 

Quooker heeft in het eerste deel van 2013 een start gemaakt met het introduceren van haar merk op Facebook en Twitter. MassMovement is aangetrokken om de social media kanalen verder te activeren en uit te breiden. Om de Facebook fanbase te vergroten en brandawareness te genereren, wordt in september gestart met een activatiecampagne op Facebook. Deze staat in het teken van de introductie van de nieuwe Quooker Fusion en is onderdeel van een grotere campagne die bestaat uit onder meer televisie, print en search.

 

De social media activatie bestaat niet alleen uit het bedenken en produceren van campagnes, maar ook het communitymanagement en de contentcreatie worden door MassMovement uitgevoerd.

 

Over MassMovement

MassMovement is een interactief reclamebureau dat gespecialiseerd is in online (campagne) concepten in de vorm van games, social media campagnes, online entertainment, websites, 3D animatie, video en display advertising.

 

Over Peteri BV

Peteri BV is de fabrikant van de Quooker. Naast de hoofdvestiging in Nederland, heeft het bedrijf ook vestigingen in België, Denemarken, Duitsland, Luxemburg, Noorwegen, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

 

www.massmovement.nl

www.quooker.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media- en marketingcommunicatie