Niels Hardeman naar D+M Group
21-11-2013 14:19:53 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6310 | Tags:

D+M Group, producent van de audiomerken Denon en Marantz, heeft Niels Hardeman (26) benoemd tot Marcom Officer Benelux.

 

Hardeman is als Marcom Officer verantwoordelijk voor het aansturen van zowel de online als de offline marketingafdeling en neemt de werkzaamheden rondom joint promotions voor zijn rekening. Hiervoor was hij werkzaam als medewerker Traffic & Operations bij Hunkemöller en onder andere verantwoordelijk voor de coördinatie van al het internationale Point-of-Sale materiaal.

 

Hardeman wil in zijn nieuwe functie de naamsbekendheid van Denon en Marantz in de zakelijke en consumentenmarkt in de Benelux verder vergroten. Daarnaast wil hij zowel online als offline meer aandacht genereren voor de audioproducten van Denon en Marantz.

 

Passie voor muziek
“Ik heb voor deze functie gekozen vanwege mijn affiniteit met audioproducten en mijn grote passie voor muziek,” zegt Hardeman. “Daarnaast biedt D+M Group de mogelijkheid om door te groeien en werkzaamheden te verrichten op strategisch niveau. Bovendien spreken de trendy, innovatieve en professionele producten van Denon en Marantz mij persoonlijk zeer aan." 

 

Over D+M Group
D+M Group is een mondiaal opererend bedrijf dat over de hele wereld beheer- en distributieplatforms levert aan vooraanstaande ondernemingen in de consumentenmarkt, voertuigbranche en het commerciële en professionele audio- en videosegment, waaronder Denon, Marantz, Boston Acoustics, Calrec Audio, Denon DJ, Allen & Heath, D&M Professional en D&M Premium Sound Solutions. Onze technologieën brengen beeld- en audiokwaliteit over de gehele linie op een hoger niveau. Alle product- en merknamen met een handelsmerksymbool zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van D+M Group of haar dochterondernemingen.

 

www.dmglobal.com

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie