SVBmedia en .bone gaan samen in nieuw bureau RLVNT - publicatie manifest
18-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5484 | Tags:
 
 
“De consument bestaat niet”, aldus gloednieuw bureau RLVNT. “We consumeren wat af, maar dat maakt ons nog geen consumenten. Het maakt ons allemaal relevant. Relevant voor merken die succesvolle producten en diensten op de markt willen brengen.”
 
 
Vanaf vandaag start RLVNT met 35 innovatieve creatieven en mediaspecialisten vanuit haar kantoor in Amsterdam. Hier brengt RLVNT Logic en Magic op een revolutionaire manier tot leven. RLVNT gebruikt deze kracht om relevante oplossingen te ontwikkelen voor merk en mens, door niet uit te gaan van consumenten als eindstation, maar juist van mensen als vertrekpunt.


Er gaat grootscheeps campagne gevoerd worden voor het nieuwe bureau. De crossmediale campagne focust zich niet alleen op de MarCom markt, maar ook op de consumerende mens zelf. De campagne ‘People for Sale’ is een ode aan de waarde die mensen vertegenwoordigen. RLVNT roept hierbij iedereen op om hun mening en merkervaringen tegen een eerlijke en relevante beloning te delen.
 
 
RLVNT heeft zowel Logic (media, data) als Magic (creatie) in haar DNA, want RLVNT is het resultaat van de fusie tussen communicatieadviesbureau SVBmedia en interactief reclamebureau bone. In de afgelopen maanden is de integrale bureaufilosofie en -propositie geformuleerd. Rens Plandsoen, managing partner van RLVNT: “Wij laten Logic en Magic samensmelten. Creatie én optimalisatie. RLVNT ontwikkelt strategische en creatieve oplossingen voor merken die relevant voor mensen willen zijn. Daarin zijn de mening en het gedrag van mensen voor ons altijd het vertrekpunt. Dat maakt hen relevant voor merken en merken relevant voor hen.”

 

Met deze effectieve combinatie van Logic en Magic zal RLVNT niet alleen creatieve, geïntegreerde strategieën, concepten en campagnes bieden. Rens Plandsoen: “Met intensieve monitoring, data-analyse en reporting kunnen we campagnes optimaliseren, zowel qua creatie als media.” Daarnaast biedt RLVNT real-time advertising campagnes aan via de eigen RLVNT trading desk in Amsterdam. “Met deze en andere oplossingen die nog op stapel staan, speelt RLVNT in op de veranderde wensen van klanten, die naast goed geïntegreerde crossmediale campagnes, meer dan ooit vragen om aantoonbare en onderbouwde resultaten” , aldus Plandsoen.

 

 

De activiteiten van RLVNT omvatten alles wat relevant is om mensen succesvol met merken te verbinden, waaronder search engine marketing, real-time bidding, rich media, mobile, applications, display, print, out-of-home, online platforms, branded content, product placement, engagement, games, spot en non-spot televisie, radio, lead generation, social media en interactive video. RLVNT telt 35 medewerkers en is in 2014 ontstaan uit de fusie tussen SVBmedia en bone. Klanten zijn o.a. Bavaria, NTI, XS4ALL en Fontys. Als onderdeel van het Zwitserse  PubliGroupe is RLVNT direct gelieerd aan innovatieve digitale zustermaatschappijen als Zanox, Spree 7 en Improve Digital. Een combinatie die ervoor zorgt dat expertise op het totale medialandschap kan worden gegarandeerd.

 

www.rlvnt.nl