N=5 maakt nieuwe campagne NS International
27-08-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6270 | Tags:

 

De nieuwe campagne voor NS International laat je de unieke treinreis beleven. Hoe heerlijk het is om met de trein in het buitenland te reizen en dat je overal naartoe kan.

 

De campagne van NS International sluit aan bij het nieuwe NS merkconcept: we volgen een treinreiziger tijdens zijn reis, waarin we laten zien hoeveel mogelijkheden er zijn en hoe heerlijk het is om met de trein te reizen. Gegoten in een feelgood film waarin het verlangen om een afstand te overbruggen centraal staat.

 

Opdrachtgever: Nederlandse Spoorwegen / Verantwoordelijk bij klant: José Hofman, Cindy Wever, Sofie Drijver, Vianne Haalboom / Bureau: N=5 / Creatie: Romke Oortwijn, Bart Kooij / Design: Geurt van Donkelaar / Animatie: Renoud Netjes / Strategie: Marc Oosterhout, Joris Gruiters / Account: Judith Lavalette, Leonie van der Mark, Maarten Posthumus / Online Producer: Barbara Leusink / RTV: Linda Kiphardt / Productiemaatschappij: Czar / Regisseur: Willem Gerritsen / DOP: Jonas Alarik / Editor: Martin Heijgelaar / Producer: Berthine van Dalen / Postproduction: Glassworks / Muziek: Massive Music, Leonard Cohen / Geluid: The Ambassadors / Media: Mediabrands

 

 

www.nis5.nl

www.nsinternational.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie