Nieuwe interface verhoogt gebruiksgemak in webpowers email marketing automation platform
27-05-2014 14:32:51 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3246 | Tags:

Op 15 juni presenteert webpower versie 10 van zijn email marketing automation platform. De nieuwe versie heeft een nieuwe Graphical User Interface (GUI) die speciaal ontworpen is voor de (email)marketeer. De nieuwe versie heeft een eenvoudige menustructuur, heldere kleuren en geeft direct inzicht in hoe campagnes presteren. De interface is ontworpen door Europese en Chinese User Experience experts, waarmee het beste van twee werelden is gecombineerd.

Webpower werd vijftien jaar geleden opgericht door Jacco Bouw, en is sindsdien specialist in emailmarketing. Anno 2014 is webpower duidelijk doorontwikkeld. Webpower biedt een uitgebreid email marketing automation platform aan dat een omnichannel en een-op-een benadering van relaties mogelijk maakt. Versie 10 van het platform markeert opnieuw een grote stap voorwaarts. De interface krijgt een intuïtieve look and feel mee, die de gebruiker optimaal assisteert op weg naar de toekomst. Ter gelegenheid van de lancering wordt de oude naam van het platform (dmdelivery) vervangen door webpower, gelijk aan de bedrijfsnaam. Met het nieuwe platform wil webpower marketeers de power geven tot online engagement om hun resultaten continu te verbeteren.

 

Jacco Bouw: “We hebben de interface vanaf nul opnieuw opgebouwd, waarbij we de workflow van gebruikers als uitgangspunt hebben genomen. We bieden hen een cockpit waarvan uit hij altijd een overzicht heeft van alles wat er speelt. Hij ziet meteen hoe lopende campagnes er voor staan en of er moet worden ingegrepen om de resultaten te verbeteren. Daarmee maken we de software nóg gebruiksvriendelijker.”

 

De nieuwe versie van het webpower email marketing automation platform is beschikbaar vanaf 15 juni.

 

Over webpower

Webpower is een internationale speler in smart email marketing en marketing automation oplossingen.

Dit betekent:

• beter inzicht in (online) klantgedrag en -profiel

• hogere engagement door persoonlijke en relevante communicatie

• grotere besparing in tijd en kosten door automatisering

• consistente klantervaring door een geïntegreerde cross-channel aanpak

• hogere conversie uit online marketing communicatie

 


www.webpower.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie