[Nieuwe Media] AllesVoor, ICT&Health!, ‘t Centrum Magazine, The Massive, Connect, Famme.nl, BFLmag
03-04-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4807 | Tags:

Uit de nieuwsbrief van Retriever

 

Publieksbladen

Op 10 maart jl. is de eerste editie verschenen van AllesVoor van Albert Heijn en bol.com. AllesVoor biedt 8x per jaar inspiratie en tips om bijzondere momenten nóg leuker te maken. Het magazine wordt verspreid in Albert Heijn filialen en via de AllesVoor app. De reguliere oplage bestaat uit 1.500.000 exemplaren; de Paas- en Kersteditie worden huis-aan-huis verspreid in een oplage van 6.000.000 exemplaren. De advertentie exploitatie wordt verzorgd door Albert Heijn Communicatie. Een 1/1 pagina f.c. advertentie in de reguliere editie bedraagt 25.000 euro.

 

 

Vakbladen

Op 29 april 2014 verschijnt de eerste editie van ICT&Health! van ICON PUBLISHING. Naast het vakblad wordt ook de website icthealth.nl gelanceerd. ICT&Health is een modern multi-channel platform dat ICT- en Telecom resellers helpt hun business binnen de zorgsector vorm te geven op basis van vraagstukken uit de zorgmarkt en het aanbod vanuit de leveranciers. Het vakblad verschijnt 6x per jaar in een oplage van 15.000 exemplaren. Een 1/1 pagina f.c. kost 2.450 euro.

 

 

Huis-aan-huisbladen

Op 29 maart lanceerde XYTO Media de titel ‘t Centrum Magazine, een regionaal lifestyle magazine voor de gemeente Heerhugowaard. ‘t Centrum Magazine wordt 4x per jaar huis-aan-huis verspreid in een oplage van 22.500 exemplaren. In elke editie wordt een speciaal thema gecombineerd met terugkerende rubrieken. Het tarief voor 1/1 pagina f.c. bedraagt 795 euro.

 

 

Out-of-Home

BlowUP media, aanbieder van giant posters, biedt van 14 april t/m 1 juli 2014 een blowUP genaamd The Massive aan op de Wibautstraat te Amsterdam. Het reclamedoek heeft een oppervlakte van 748 m². De totale kosten voor 2 weken bedragen
145.000 euro (incl. citytax).

 

 

Clear Channel Outdoor heeft afgelopen maand wereldwijd het interactieve mobiele reclameplatform Connect gelanceerd. Reclamepanelen die toegankelijk zijn voor voetgangers bieden consumenten via de smartphone toegang tot interactieve content. Connect creërt hiermee een naadloze integratie tussen out-of-home en mobiel. Adverteerders kunnen Connect inzetten op vier manieren: Information (zoeken, plattegrond, locatie relevante informatie), Shopping (transacties, vouchers, kortingen), Entertainment (gaming, video, foto’s, apps) en Community (social media, SMS, delen). Alle informatie vindt u in Retriever.

 

Internet

Uitgever Wayne Parker Kent heeft op 11 februari het online magazine famme.nl gelanceerd. Het magazine biedt columns, verhalen en inspiratie over psyche, relaties, opvoeding en seks voor vrouwen tussen de 30 en 50 jaar, die zichzelf vaak vergeten in hun volle leven. Adfactor verzorgt de advertentie-exploitatie. Adfactor geeft aan dat er 800.000 pageviews worden gerealiseerd met een uniek bereik van 400.000.

 

 

Begin maart is de E-glossy BFLmag van EEN media en HUF media gelanceerd. Dit gratis online magazine richt zich op vrouwen van 25 tot 59 jaar, met brede interesse in beauty, fashion en lifestyle. Het magazine is beschikbaar voor de tablet via de appstore van iOS en Android. Het design is interactief en alles wat getoond wordt in het magazine kan ook meteen online gekocht worden in de betreffende e-shop. De advertentieexploitatie wordt verzorgd door de verkooptak van EEN media, FemmeFab.nl. De advertentiemogelijkheden zijn in Retriever te vinden..

 

www.retriever.nl