[Nieuwe Media] CultuurBewust.nl Magazine, De Dakhaas, De Zakenmarkt, PromoBase, Adcup, Pracuj.FM, Vorsten App
06-01-2014 12:34:25 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4833 | Tags:

Uit de nieuwsbrief van Retriever

 

Publieksbladen

Op 18 februari verschijnt de eerste printversie van het online tijdschrift CultuurBewust.nl Magazine van uitgever CultuurBewust.nl. De papieren versie wordt 2x per jaar verspreid in een oplage van 100.000 exemplaren via hogescholen, universiteiten, bibliotheken en culturele uitgaansgelegenheden en digitaal via de nieuwsbrief, sociale media en de website. Een 1/1 pagina f.c. kost €2.560,-.  

 

 

Op 24 oktober is De Dakhaas gelanceerd van Stichting De Uitdragerij. Een onafhankelijk magazine over Utrecht gemaakt door Utrechters die hun sporen verdiend hebben in de journalistiek, fotografie en illustratie. Het magazine brengt onthullende interviews, eigenwijze rubrieken, foto’s van bijzondere stadgenoten en veel verrassende reportages. De Dakhaas verschijnt 4x per jaar in een oplage van 500 exemplaren, gedistribueerd via verschillende verkooppunten in de stad. Een 1/1 pagina kost €150,- (incl. aandacht op Facebook).

 

Vakbladen

In maart zal De Zakenmarkt reeks voor ondernemers en bestuurders van JeZ Media Services worden uitgebreid met editie Apeldoorn e.o. Deze editie verschijnt 4x per jaar in een oplage van 4.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina bedragen €1.495,-.

 

Out-of-Home

Exploitant PromoBase heeft de gunning voor de exploitatie van A0-reclame in gemeente Koggenland verworven. Het betreft een nieuwe concessie voor in totaal 30 tweezijdige A0- reclamedisplays met een looptijd van 5 jaar. Daarnaast is de tijdelijke overeenkomst voor de exploitatie van A0-reclame in de gemeente Hoorn onlangs omgezet in een vaste overeen- komst voor 4 jaar. 

Per januari biedt exploitant Adcup duurzame koffiecups met advertentie- mogelijkheden aan op universiteiten en hogescholen onder de naam Adcup. Het pakket bestaat uit totaal 108.000 cups op de Hogeschool van Amsterdam, Uva en de Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Het tarief van dit pakket is €10.500,- voor een periode van 4 weken.

 

RTV

Uitgever en exploitant Bizzcon heeft haar portfolio voor Poolse immigranten uitgebreid. Naast de reeds bestaande krant poPolsku en de website popolsku.nl is op 1 november de radiozender Pracuj.FM gelanceerd. Een Pools online radiostation in Nederland waar de programmering draait om het thema werken voor Poolse arbeidsmigranten. De advertentiemogelijkheden zijn in Retriever te vinden.

 

Internet

Het platform Vorsten van Sanoma is per 28 november 2013 uitgebreid. Naast het maandblad en de website is het nu ook mogelijk om dagelijks op de hoogte te zijn van het laatste koninklijke nieuws via de Vorsten App. De Vorsten app is gratis te downloaden in de App Store en in de Google Play store. De advertentiemogelijkheden staan in Retriever.

 

 

www.retriever.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie