[Nieuwe Media] FIT, Happy Magazine, WAChT! Magazine, Special Onderweg, C, Het Festival Netwerk, Armada Music Radio, Autoweek Big Boys
10-07-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5848 | Tags:

Uit de nieuwsbrief van Retriever

 

Publieksbladen

Op 10 juni is de eerste editie van FIT verschenen van F&L Publishing Group. FIT is een magazine voor mannen die in shape willen blijven of raken. De funfactor van sport, gezondheid en bewust leven spelen een belangrijke rol in het magazine. FIT komt 6x per jaar uit in een oplage van 15.000 exemplaren. Het tarief van een 1/1 pagina FC is 2950 euro.

 

Medio oktober is de lancering van Happy Magazine door uitgeverij TMG Buren. Deze titel wordt h-a-h verspreid en bevat een uitgebreide selectie van apps. Happy Magazine komt 1x per 2 maanden uit in een oplage van ca. 6.000.000 exemplaren. Tarief voor 1/1 pagina FC is 15.000 euro.

 

Op 4 juli verschijnt de eerste editie van WAChT! Magazine van Waitingroom Media. Dit glossy beauty- en gezondheidsmagazine wordt verspreid in wachtkamers van beauty salons, wellness centra, sauna’s, kappers, sportscholen, hotels, grand café’s, ziekenhuizen, esthetische klinieken en huisartsen. In 2014 verschijnt het magazine tweemaandelijks. In 2015 zal het maandelijks verschijnen. De oplage bestaat uit 100.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC zijn 6500 euro.

 

Op 20 november zal het nieuwe magazine Special Onderweg van ANWB Media verschijnen. Dit magazine is gericht op vervoer, veiligheid en recreatie. De oplage zal bestaan uit 150.000 exemplaren en het verschijnt 1x per jaar. De kosten voor 1/1 pagina FC zijn 5498 euro.

 

        

 

Op 26 mei heeft CJP het nieuwe cultureel magazine C gelanceerd. C richt zich op twintigers met een culturele interesse. Het magazine biedt informatie over festivals, expo, film, muziek, theater, lifestyle, lezen en reizen en verschijnt 2x per jaar in een oplage van 15.000 exemplaren. C wordt gratis verspreid op culturele hotspots, in winkels en koffietentjes in Amsterdam, Utrecht en Haarlem. Het tarief voor een 1/1 pagina FC is 1250 euro.

 

Out-of-Home

 

Op 18 juni is Het Festival Netwerk gelanceerd door FAIRCOM Media. Dit netwerk bestaat uit diverse advertentiemogelijkheden zoals informatietorens en steigerdoekreclame verspreid op verschillende festivals. Informatie over advertentiemogelijkheden en tarieven vindt u in Retriever.

 

OOHA Media heeft op 23 juni haar eerste eigen digitale reclamemast gelanceerd. Het betreft een reclamemast met twee digitale megaschermen van bijna 100 m² waardoor de mast voor beide rijrichtingen zichtbaar is. Deze mast is gesitueerd aan de A2 bij Vianen, vlakbij het knooppunt Everdingen. De kosten per scherm voor 2 weken bedragen 14.500 euro.

 

RTV

 

MyRadio, het online radioplatform van Sky Radio Groep, heeft een nieuw station toegevoegd. Per 18 juni is Armada Music Radio on-air. Dit dancestation laat de allerlaatste en bekendste dancetracks horen en is een initiatief van MyRadio en Armada Music, het muzieklabel van Armin van Buuren, Maykel Piron en David Lewis. De advertentiemogelijkheden zijn te vinden in Retriever bij myradio.nl.

 

Autoweek van Sanoma start 6 september met een nieuw TV format: Autoweek Big Boys. Het programma wordt wekelijks op zaterdag om 16:30 op SBS6 uitgezonden. Autorijden met een vette knipoog is de programmaformule. De sponsormogelijkheden bestaan uit multimediale hoofd- en subsponsorpakketten. 

 

 

www.retriever.nl

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie