[Nieuwe Media] Harper’s BAZAAR, The Milliofair, Classic Cars, KerkHistoriaal, Healthy You, Armada Informatiekrant, heldenonline.nl
05-05-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 3649 | Tags:

 

Uit de nieuwsbrief van Retriever

 

Publieksbladen

Hearst Magazines lanceert op 28 augustus de Nederlandse editie van Harper’s BAZAAR. In dit internationale blad wordt mode gecombineerd met reportages, kunst & cultuur, reizen, beauty, werk en lifestyle. Harper’s BAZAAR verschijnt 10x per jaar in een startoplage van 130.000 exemplaren. 1/1 FC is 12.500 euro.

 

In september verschijnt het eerste nummer van The Milliofair van Exelenti Holding. The Milliofair wordt 2x per jaar verspreid onder 110.000 vermogende Nederlanders met een vrij besteedbaar vermogen van meer dan 1 miljoen euro. Daarnaast wordt The Milliofair naar 5.000 organisaties gestuurd die dichtbij de doelgroep staan. De redactionele formule bestaat uit een mix van human interest en lifestyle. 1/1 FC is 9875 euro.

 

Op 25 maart is de Nederlandse editie van Classic Cars gelanceerd door F&L Publishing Group. De titel publiceert reportages, vergelijkende tests en geeft aankoopadvies over auto’s uit het verleden. Ook komen de makers en ingenieurs achter deze auto’s aan bod. Classic Cars verschijnt 6x per jaar in een oplage van 15.000 exemplaren. 1/1 FC is 2000 euro.

 

Op 13 juni 2014 lanceert Uitgeverij Kok KerkHistoriaal; Een kwartaalblad met populair-historisch artikelen over gebeurtenissen en herinneringen uit de geschiedenis van het Nederlands gereformeerd protestantisme. De oplage bestaat uit 1000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 pag. 1/1 FC is 450 euro.

 

Healthy You, een nieuw magazine van F&L Publishing Group, voor sportieve, zelfbewuste vrouwen, is in april jl. voor het eerst verschenen. Healthy You biedt betrouwbare informatie over beweging, voeding en levensstijl door inspirerende interviews, voedingsadviezen, beauty-tips en lifestyle-artikelen. Het magazine bestaat voor een groot deel uit adviezen van experts. Het blad verschijnt 6x per jaar in een oplage van 16.000 exemplaren. 1/1 FC is 2950 euro.

 

Vakbladen

Op 25 april is de eerste editie van Limburg Zaken van Vinda Media verschenen. Het zakenmagazine informeert, inspireert en motiveert Limburgse ondernemers. Het blad wordt
per post op persoonlijke titel verstuurd naar 29.000 directeuren/eigenaren in Limburg. Het tarief voor 1/1 FC is 2950 euro en de frequentie is 6x per jaar.

 

Huis-aan-huisbladen

In april is de Armada Informatiekrant van De Informatiekrant verschenen. Dit is een omslagvel om het folderpakket van Armada. De krant verschijnt wekelijks in een oplage van 200.000 exemplaren. Het verspreidingsgebied bestaat uit Flevoland en een gedeelte van Overijssel en Gelderland. Het tarief voor 1/1 FC is 1750 euro.

 

Out-of-Home

Amsterdam Marketing geeft per mei 2014 de Chinese uitgave van de Amsterdam City Map uit. Deze uitgave beschikt over een Chinese index met musea, attracties, monumenten, markten en diamantairs. De achterzijde van de kaart bevat toeristische informatie en advertenties van het toeristisch bedrijfsleven. De kaart wordt in een oplage van 3.000 exemplaren verkocht via de balies van VVV/Ticketshops en VVV-agentschappen en verspreid tijdens de toeristische sales missie in China. Begin 2015 wordt de Amsterdam City Map in een oplage van 300.000 exemplaren in andere talen uitgebracht. In Retriever zijn de advertentiemogelijkheden en -tarieven terug te vinden.

Begin april 2014 is de Reclamemast Alkmaar N245 Viaanse Molen geplaatst bij de Huiswaarderbrug. De reclamemast is zichtbaar voor automobilisten van en naar bedrijventerrein
De Viaanse Molen, verkeer naar het centrum van Alkmaar en doorgaand verkeer naar Den Helder, Schagen of Haarlem. De mast bestaat uit 2 panelen van 8x5 meter. De advertentieverkoop wordt verzorgd door UpTown Advertising BV. De kosten voor inzet kunt u terugvinden in Retriever.

 

Internet

Op 13 april is de eerste uitgave van de digitale krant van De Twentsche Courant Tubantia op zondag verschenen. De digitale zondagkrant is een test van Tubantia om de interesse van lezers in digitale producten te onderzoeken. De krant bevat vooral nieuws, sport en uitgaanstips en is 20 pagina's dik. Er staan twee advertentiepagina's in. De e-paper verschijnt gedurende veertien weken, tot en met de finale van het wereldkampioenschap voetbal. Het tarief voor 1/1 FC is 300 euro.

Helden Magazine introduceert op 7 mei een nieuw interactief platform: heldenonline.nl. Vanaf dat moment krijg je 24 uur per dag het laatste nieuws over jouw favoriete sport en sportheld. Het platform is in de Helden-stijl met nog meer over 'de mens achter de sporter’ en interactie zoals de ‘Held van de week’ verkiezing. De tarieven voor de advertentiemogelijkheden kunt u terugvinden in Retriever.

 

www.retriever.nl

 

 

 

Banner