[Nieuwe Media] Open, Belle, Nationale Uitwaaiweken, LED Magazine, NRC Handelsblad, Clear Channel Hillenaar, Mijn Geheim
02-10-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5619 | Tags:

Uit de nieuwsbrief van Retriever

 

Publieksbladen

Op 6 september is het nieuwe magazine Open van Youth for Christ verschenen. Het magazine brengt hoopgevende verhalen over jongeren en vrijwilligers. De beoogde doelgroepen zijn: bestaande en potentiële donateurs, ouders van kinderen van 11-23 jaar, kerkelijke jeugdleiders, medewerkers en vrijwilligers van Youth for Christ. Open komt 2x per jaar uit in een oplage van 20.000 exemplaren. 1/1 FC 1000 euro.

 

Online magazine Huis van Belle heeft 20 augustus in samenwerking met Uitgeverij Kok een offline magazine gelanceerd met de naam Belle, een magazine voor christelijke tienermeiden. De advertentie exploitatie wordt verzorgd door Media Advies Theo Wijbenga. Belle verschijnt dit jaar nog in november en vanaf 2014 drie maandelijks. Het magazine heeft een oplage van 5000 exemplaren. 1/1 FC 750 euro.

 

Van oktober t/m februari 2014 zijn het de Nationale Uitwaaiweken. Dit is een grote campagne ter promotie van de Nederlandse kust en haar achterland in het laagseizoen. Hiervoor worden verschillende multimediale kanalen ingezet waarop tegelijkertijd advertentiemogelijkheden worden geboden. Er zijn verschillende pakketten inzetbaar, met toepasselijke namen zoals Zand, Zee of Kust. Deze pakketten bestaan uit een mix van inzet van het magazine Lekker weg in Eigen Land, Ster & Uit radio-tips, Ster Extra TV spotjes en online.

 

Vakbladen

Voor iedereen die zich vakmatig bezighoudt met (led-)verlichting, verschijnt op 13 december de eerste editie van LED Magazine van EG Media. De titel verschijnt 4x per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren, waarvan 4000 digitaal. 1/1 FC 1690 euro. LED Magazine is onderdeel van het multimediale platform LED, met naast het vakblad, een online nieuwsportal en een wekelijkse digitale nieuwsbrief.  

 

Dagbladen

Sinds 27 september wordt elke vrijdag het Amsterdam-katern in NRC Handelsblad bijgevoegd. Dit nieuwe katern verschijnt in een oplage van 37.000 stuks op papier in Amsterdam en omstreken én zit standaard bij de digitale editie. De doelgroep vindt in deze bijlage wat er zoal reilt en zeilt in onze hoofdstad en wat ze niet mogen missen. Met veel aandacht voor lokale ondernemers.1/1 FC 6750 euro.

 

Out-of-Home

In september 2013 lanceerde Clear Channel Hillenaar een permanent interactief netwerk. Het netwerk bestaat uit 250 abripanelen voorzien van een interactieve tag met NFC chip en QR code. De interactieve abri’s bevinden zich op strategische locaties: in en nabij shoppers- gebieden, stations en parkeergarages. De kosten voor dit netwerk bedragen 34.750 euro per week.  

 

Retail Estate Solutions biedt sinds september adverteerders de mogelijkheid Pop- Up stores te huren in de volgende steden: Almelo, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Den Haag, Dieren, Groningen, Leiden, Utrecht, Rheden en Zevenaar. De tarieven voor de verschillende locaties lopen uiteen van €1.500,- voor 39 m. tot €4.750,- voor 191 m. per maand.   


Internet

Mijn Geheim, een uitgave van Uitgeverij De Vrijbuiter (Audax), zet een volgende stap in digitaal uitgeven. Het platform wordt verder uitgebreid met een App, een vernieuwde website en themaspecials die zich richten op specifieke onderwerpen. Mijn Geheim en Mijn Geheim Special verschijnen op de dag van distributie ook in de App. Ze worden 1 op 1 (uitgezonderd advertenties) omgezet. Kosten voor één maand adverteren in de App-versie met 1/1 FC  bedragen 250 euro. 

 

www.retriever.nl

 

 
 
 
 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie