[Nieuwe Media] OVERNL, Exit 8, RailTV, Fryslân Markant Neisimmer
04-09-2013 15:29:45 | Door: Nico Scherphuis | hits: 5380 | Tags:

Uit de nieuwsbrief van Retriever

 

Op 28 augustus is OVERNL voor het eerst verschenen, een kwartaal uitgave van Sky Pictures. OVERNL geeft een visueel beeld (70%) van Nederland vanuit de lucht, ondersteund met tekst (30%). De titel richt zich op een welstandige doelgroep die affiniteit heeft met zijn leefomgeving, natuur, cultuur, historie, planologie, infrastructuur, en recreatie. Nardick Media verzorgt de advertentie exploitatie. De oplage is 20.000 ex. 1/1 FC kost 2495 euro.

 

 

 

PENN Communicatie komt in oktober 2013 met de eerste editie van de jaarlijkse uitgave Fryslân Markant Neisimmer, een magazine over wat het leven goed maakt aan het water. Het blad is gratis verkrijgbaar bij musea, VVV kantoren, bibliotheken en horeca in Friesland. De kosten voor 1/1 FC  kost 1250 euro. De oplage bestaat uit 10.000 exemplaren.

 

Speciaal voor basisschoolverlaters, verschijnt 3 oktober a.s. het nieuwe tijdschrift Exit 8 van Blink Uitgevers. Naast het tijdschrift bestaat het platform Exit 8 uit een website en een app. Thema’s die behandeld worden zijn o.a.: zakgeld. fashion en gadgets, tussendoortjes, schoolspullen, vakantie. Het magazine komt minimaal 3x per jaar uit. De startoplage bedraagt 7.500 exemplaren. Een 1/1 FC kost 1500 euro.

 

Per september 2013 is de nieuwe digitale Out of Home propositie RailTV, van Ngage Media in te schakelen. RailTV bestaat uit een netwerk van 32 schermen op perrons van de volgende NS stations: Eindhoven, Rotterdam Centraal, Den Bosch, Leiden en Amsterdam WTC. De content betreft een selectie van culturele, informatieve en commerciële items. Het weektarief op basis van een 10 sec. commercial bedraagt 12.250 euro. Hiervoor wordt de reclame elke drie minuten uitgezonden.

 

www.retriever.nl