nowGo grootste project RLVNT ooit
09-11-2017 11:59:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 3963 | Tags:

Eerder spraken we al over de start van het digitale label nowGo van VIVAT. NowGo is het grootste project van RLVNT sinds de oprichting.

Het afgelopen anderhalf jaar heeft RLVNT in het geheim gewerkt aan het digitale label van verzekeraar VIVAT, genaamd nowGo. Sinds de allereerste brainstorm in juni 2016 heeft RLVNT, samen met de digitale specialisten van VIVAT, gewerkt aan achtereenvolgens de positionering, missie, visie, naamgeving, huisstijl, creatieve strategie en het communicatieconcept ontwikkeld.

De eerste vruchten van deze samenwerking worden hier nu van geplukt met de lancering van de allereerste commercial van nowGo. Als eerste uit de reeks is de commercial voor de autoverzekering nu online te zien. 

NowGo is opgericht vanuit de overtuiging dat verzekeren vandaag de dag transparanter en makkelijker kan.  Hierbij richt nowGo zich voornamelijk op de early adopters. Dit zijn veelal jongvolwassenen die hun financiële zaken graag zelf regelen. 

Jurgen Retra, Managing Director van RLVNT: “NowGo wordt het digitale platform waar deze doelgroep geholpen en gemotiveerd wordt om zelf, op slimme wijze en zonder gedoe de juiste keuzes te maken als het gaat om complexere thema’s, zoals bijvoorbeeld verzekeren. Het fijne van deze eerste campagne is dat we dit niet gaan voorkauwen, maar dat ze het zelf kunnen ontdekken. Het reverse-effect tot aan de keuze voor nowGo versterkt deze gedachtegang, waarna het ervaren van vrijheid aan de ontdekker zelf wordt overgelaten.”  

Jeroen de Graaf, merk- en communicatiedirecteur van VIVAT: “We positioneren nowGo als nieuwe financiële serviceprovider die in de toekomst, naast verzekeringen, ook digitale diensten wil bieden die het leven makkelijker en leuker maken. De verzekeringen zullen daar centraal in blijven staan. De nowGo producten zijn inmiddels al aardig populair aan het worden onder de beoogde doelgroep. We zijn trots op ons nieuwe online merk en zijn blij met de ondersteuning die we van RLVNT krijgen om nowGo breder in de markt bekend te maken.” 

Credits:
Klant: nowGo (VIVAT) | Creative agency: RLVNT | Creatie: Imre Engbers, Oscar Polak | Strategie: Leila de Zwart, Jurgen Retra | PM: Els Boskemper, Karen Dresch | Ron-Peter Wormgoor, Ruud Puylaert | nowGo: Alexander van Dijk, Maaike Bavinck, Maarten Uijterwaal, Willemijn Manshanden | Production company: TheBoardroom | Director: Pieter Henket | Producer: Jim Bresser | D.O.P.: Ezra Reverda | Production Designer: Daan Croonenburg | Styling: Esmée Croqué | Editor: Gert-Willem Visser | Muziek/geluid: Benjamin Braasem | Grading: Guy Molin | Digital Media Agency: The online company

www.rlvnt.nl
www.vivat.nl
www.nowgo.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie