NRC Media: Uitbreiding team Digital Advertising, in 2014 focus op digitaal
26-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 11047 | Tags:

 

Het team Digital Advertising van NRC Media is begin 2014 uitgebreid met twee nieuwe collega’s. Melanie Raupp is aangetreden als manager van het team, en Chantal Lo-A-Tjong  is als accountmanager aangenomen. Accountmanager Vincent Back is al sinds oktober 2013 actief als accountmanager digital. Momenteel staan nog twee vacatures open om het team compleet te maken.

 

Digital wordt steeds belangrijker, voor iedereen, ook voor NRC Media als uitgever. In 2013 hebben we mooie stappen gemaakt op het gebied van digitaal, door prachtige nieuwe producten als de NRC Reader te lanceren en door aansprekende nieuwe vormen van advertising te ontwikkelen op dit gebied. Om de digitale groei  en ambitie voor 2014 verder te verstevigen, heeft NRC Media vanaf 3 februari een aparte afdeling Digital Advertising, die de omslag van print naar digitaal in fases verder gaat uitwerken.

 

Melanie Raupp heeft aan mediabureauzijde veel ervaring opgedaan met strategie en digital advertising. Met haar ervaring zal NRC Media in staat zijn nieuwe modellen en tailormade digitale concepten voor adverteerders en bureaus te ontwikkelen.

 

In het tweede semester 2014 staan er veel nieuwe digitale introducties bij NRC op de agenda; het ontwikkelen van passende advertentiemodellen en het informeren van de markt teneinde krachtige digitale partnerships te kunnen vormen, zijn een mooie uitdaging in het snel digitaliserende landschap.

 

Chantal Lo-A-Tjong is een ervaren online accountmanager. Zij zal naast het stimuleren van interne kennisontwikkeling, vooral bureaus en adverteerders adviseren over alle digitale mogelijkheden die NRC Media biedt.

 

www.nrcmedia.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam