Ogilvy realiseert #soundslikeaplan campagne voor Center Parcs
29-06-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4993 | Tags:

Center Parcs start vandaag een pan-Europese campagne om het brede aanbod van hun vakantieparken onder de aandacht te brengen bij een nieuwe doelgroep. De campagne - met in de hoofdrol Michael Winslow uit de Police Academy films - is het eerste wapenfeit van een hechte samenwerking tussen Ogilvy Amsterdam en Parijs.

 

Hoe zou jouw ideale zomervakantie klinken?

Bezoekers van de actiesite Sounds Like A Plan worden aangemoedigd om hun perfecte zomervakantie samen te stellen uit het enorme aanbod activiteiten van Center Parcs. Of de bezoeker nu interesse heeft in een laagdrempelig spelletje midgetgolf, of van plan is voor het eerst te gaan wakeboarden.

 

Uit de selectie kunnen duizenden unieke video’s gegenereerd worden die Michael Winslow – bekend als the man of 10.000 sound effects - op geheel eigen wijze van geluid voorziet. Door het delen van hun unieke vakantieplan-video maken bezoekers kans op een gratis verblijf voor 4 personen.

 

Generational Marketing

De campagne mikt op jonge gezinnen en dertigers voor wie Center Parcs nog niet tot de vakantieoverwegingen behoort. Wel is een groot deel van deze doelgroep opgegroeid met de inmiddels klassieke Police Academy films. De keuze om Michael Winslow in te vliegen was daarom niet alleen een creatieve, maar ook een strategische. De campagne wordt uitgerold in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland en wordt aangejaagd via radio, banners, pre-rolls en social seeding.

 

Unieke samenwerking

De campagne is het eerste wapenfeit van een hechte samenwerking tussen Ogilvy & Mather Amsterdam en OgilvyOne Parijs. Begin dit jaar werd bekend dat de bureaucombinatie verantwoordelijk zou worden voor het pan-Europese account van Center Parcs na het winnen van een internationale pitch.

 

Over de Pierre & Vacances-Center Parcs Group

Opgericht in 1967, is de Pierre & Vacances Center Parcs Group Europese marktleider in vakantieverhuur. Vandaag de dag omvat de groep 5 toeristische merken: Pierre & Vacances met de twee labels Premium en Villages Clubs, Maeva, Center Parcs, Sunparks en de Aparthotels Adagio.

 

 

www.soundslikeaplan.centerparcs.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie