One Shoe wint pitch Kieskeurig.nl
26-05-2014 11:07:25 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6460 | Tags:

 

Na een pitch heeft bureau One Shoe uit Utrecht de opdracht gewonnen voor de nieuwe campagne van Kieskeurig.nl. One Shoe is verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de campagne, waaronder de TV- en radiocommercials en online bannering. Vanaf medio juni wordt de nieuwe campagne van Kieskeurig.nl landelijk uitgerold.

 

One Shoe is een uniek full service bureau waar strategie, advertising, webdevelopment en mobile verenigd zijn onder één dak. In acht jaar tijd is One Shoe gegroeid naar een bureau met veertig medewerkers en is hiermee een van de snelst groeiende bureaus van Nederland.

 

Kieskeurig.nl, onderdeel van Sanoma, is in 1999 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. Het doel van Kieskeurig.nl is om de consument betrouwbare, onafhankelijke informatie te verschaffen over diverse producten.

 

Dagelijks bezoeken ruim 170.000 consumenten Kieskeurig.nl. Zij vergelijken hier producten, prijzen en winkels, beschrijven hun ervaringen met producten en lezen de reviews van andere consumenten.

 

www.oneshoe.nl

www.kieskeurig.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie