Online platform voor GTO Magazine
04-03-2014 12:41:35 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4327 | Tags:

Met een website, social media, Youtube-kanaal en Engelstalige tablet-editie zijn deze week de eerste stappen gezet om van GTO Magazine een breed, crossmediaal automotive mediamerk te maken. Eerder al werd besloten om de frequentie van de autoglossy van drie- naar viermaal per jaar uit te breiden.

 

Na ruim drie jaar afwezigheid keerde GTO Magazine begin 2013 terug in de schappen, met succes.  Dankzij goede losse verkoop-cijfers en de combinatie met het AutoWeek-abonnement, noteerde GTO Magazine in korte tijd met een gemiddelde van 55.000 exemplaren de hoogste oplage in het supercar-magazine segment. Het betekende een stimulans om GTO Magazine als nieuwe titel, los van AutoWeek, versneld verder uit te breiden naar een online platform.

 

Na een internationale kick-off met de Engelstalige tableteditie GTO CarZine, is sinds deze week GTOmagazine.nl online. Op deze nieuwe website is er het laatste nieuws over supercars en andere sportieve modellen, evenals een groeiende verzameling fotospecials en video’s – van eigen rij-impressies tot reportages én een maandelijks GTO Journaal, ook te zien op het nieuwe Youtube-kanaal. Vanzelfsprekend is het credo van de website identiek aan alle andere GTO Magazine-uitingen: passie voor pk’s.

 

Overigens zal GTO Magazine binnen het Supercar Paviljoen op het nieuwe, jaarlijkse auto-event AutoWeek Live, van 7 tot en met 9 juni op het RDW-terrein in Lelystad, als vanzelfsprekend een prominente rol innemen.

 

De eerste papieren editie van dit jaar ligt 27 maart in de winkels.

 

www.gtomagazine.nl

 

 

 

  Cross Media Congres | 14 mei 2014 | Amsterdam

 

  Cross Media Awards 2014 - Stuur jouw cases in!