Ontdekken centraal in nieuwe campagne Thalys
19-05-2014 13:08:55 | Door: Nico Scherphuis | hits: 6883 | Tags:

 

Vanaf vandaag is via You Tube een preview te zien van de commercial die deel uitmaakt van de nieuwe campagne Explore with Thalys. De campagne, die 30 mei officieel start, loopt door tot eind juni en bestaat naast de commercial uit een online campagne en nieuwe inspirerende elementen op de website. Thalys wil hiermee bestemmingen centraal zetten en reizigers aansporen tot ontdekkingsdrift en nieuwsgierigheid. De nadruk ligt daarbij op het ontdekken van de meest authentieke plekken en geheimen van diverse bestemmingen. De nieuwe commercial is vanaf 30 mei tot eind juni op de Nederlandse televisie te bekijken.

 

 

“Al jarenlang brengen we mensen naar fantastische bestemmingen in vier landen, tot in het hart van de stad. Het is geen geheim dat reizigers steeds vaker op zoek gaan naar authentieke plekken.  Denk aan steden waar vaak nog meer te ontdekken is dan bijvoorbeeld de Eiffeltoren of Manneken Pis. Plekken waarvan je hoopt dat niemand die ooit eerder heeft gezien. We willen prikkelen, de ontdekkingsreiziger in mensen naar boven halen. Dat is de achterliggende gedachte van deze campagne. Mensen kennen ons als vervoerder, maar we willen onze jarenlange ervaring ook gebruiken om mensen te inspireren nieuwe plekken te ontdekken en die op een andere manier te bekijken en bezoeken. Geïnteresseerden kunnen bijvoorbeeld inspiratie opdoen op onze website waar bezoekers tal van tips en geheimen vinden over onze bestemmingen.  Ik ben benieuwd waar nieuwsgierigheid onze reizigers brengt”, aldus Karin Duivenvoorden, directeur merk en communicatie Thalys International.

 

Over Thalys

Thalys is de rode hogesnelheidstrein die reizigers in 3u16 van Amsterdam naar Parijs brengt, in 2u40 van Amsterdam naar Lille  en in 1u49 van Amsterdam naar Brussel. Thalys is lid van Railteam, een samenwerkingsverband tussen de belangrijkste Europese hogesnelheidsoperatoren; van de CER (Community of European Railway and Infrastucture Companies) en de UIC (Union Internationale des Chemins de Fer). Sinds 1996 is Thalys de enige speler die de uitdagingen van het internationale treinverkeer op  hoge snelheid waar maakt, en dat in vier landen. Dat gebeurt zowel op commercieel vlak (Thalys vervoerde op 7 november 2013 de 100 miljoenste reiziger) als op technisch vlak (sinds 2008 is er WiFi aan boord en sinds 2009 maakt Thalys gebruik van het nieuwe treinmanagementsysteem ERTMS).

 

Om nog efficiënter te opereren en reizigers nog beter te dienen, start Thalys in 2015 een volwaardig spoorbedrijf.  Thalys werkt continu aan innovatie en verbetering van de dienstverlening. Dat sluit ook aan bij de belofte “Van harte welkom”: Thalys staat namelijk voor comfort, een meertalig en warm onthaal, kwalitatief hoogwaardige catering, een uitgebreide dienstverlening in Comfort 1 en de aanwezigheid van nieuwe technologieën (alle Thalys-treinen hebben WiFi, ondersteund door 21Net en Nokia Siemens Networks). Sinds 26 augustus 2013 beschikt Thalys ook over het NF Service Transport kwaliteitscertificaat van AFNOR Certification op de lijn Brussel-Parijs: een internationale primeur. Via het programma Thalys TheCard kunnen reizigers Miles sparen om zo toegang te krijgen tot een breed scala van diensten. Deze kaart is toegankelijk voor alle reizigers op thalys.com.

 

www.thalys.com

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie