Osudio en Koeweiden Postma werken samen voor NLziet
17-11-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4493 | Tags:

 

 

Vandaag werd in Hilversum NLziet gepresenteerd. Een unieke samenwerking van NPO, RTL en SBS. NLziet maakt het voor iedereen mogelijk om tegen een vast bedrag per maand alle programma’s die het afgelopen jaar op alle Nederlandse zenders zijn uitgezonden terug te zien, waar en wanneer men dat maar wil.

 

Ook uniek is de samenwerking tussen Osudio en Koeweiden Postma, waarbij Koeweiden Postma het logo en de visuele identiteit heeft bepaald en Osudio het online concept en ontwerp. Victor Terpstra (CCO Osudio): ‘Vanaf het begin hebben de strategen en creatieven van beide bureaus als één team gewerkt. Dat was een voorwaarde om in zo’n korte tijd dit merk neer te zetten. Zelden heb ik zo’n complex project meegemaakt met uitdagingen op alle gebieden, zowel politiek, strategisch als technisch. Osudio en Koeweiden Postma vulden elkaar perfect aan en het is mooi om te zien hoe er vanuit technische ontwikkelingen nieuwe ideeën, nieuwe producten en ook nieuwe coalities ontstaan.’

 

www.nlziet.nl

www.osudio.com

www.koeweidenpostma.com

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie